Technologickou agenturu Kindred, která se v komunikační skupině Publicis Groupe specializuje na oblast digitální transformace, doplnili seniorní datoví konzultanti z firem PwC a Thomas Cook Kristýna Turner a Jan Šrámek.
Turner nastoupila na pozici marketing technology practice lead. V agentuře vede tým, který má na starost rozvoj marketingových technologií (CRM, CDP, DMP) a nastavení klientského produktového portfolia. Stará se také o partnerství s externími zprostředkovateli marketingových, analytických a dalších technologických produktů. Přišla z PricewaterhouseCoopers (PwC), kde se jako marketingový stratég a specialista na CRM podílela na globálních transformačních projektech značek jako British American Tobacco nebo Raiffeissen Bank International. Před tím žila v Austrálii, kde mimo jiné vedla marketingové a obchodní oddělení v Red Hill Education. Vystudovala Českou zemědělskou univerzitu v Praze a University of Technology v Sydney.
Šrámek bude v Kindred působit jako global campaign strategist týmu Publicis Emil, globálního klientského týmu značky Mercedes-Benz, jehož česká pobočka zajišťuje datovou analytiku a personalizaci komunikace pro 37 trhů světa. Na starost dostal vývoj globální strategie pro personalizaci komunikace v digitálních médiích. Přichází z cestovní kanceláře Thomas Cook, kde působil na postu marketingového ředitele, předtím pracoval pro klenotnictví Alo.