Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

Tuty využije unboxing, formu reklamy z YouTube

Televize Tuty chystá teleshopping cílený na děti, dvacetiminutovky s rozbalováním zboží.

Pavel Bouček, výkonný a obchodní ředitel televize Tuty

Pavel Bouček, výkonný a obchodní ředitel televize Tuty

Česká televizní stanice Tuty, která od června vysílá pro děti a náctileté od 4 do 17 let, si z populárního videoserveru YouTube “půjčí” osvědčený formát propagace výrobků, takzvaný unboxing, rozbalování. Formát, kterým různé věci propagují youtubeři, se nyní na obrazovce Tuty stane prostředkem reklamy. Podle výkonného a obchodního ředitele Tuty Pavla Bočka se “unboxing formou teleshoppingu” bude v televizi objevovat vždy v ranním a v podvečerním slotu, bude mít podobu dvacetiminutových bloků. “Víme, že na YouTube to funguje skvěle, věříme, že to bude fungovat i u nás,” řekl Boček na tiskové konferenci. Hlavní tváří formátu má být studentka Leontina Hromádková.

Tuty obchodně reprezentuje mediazastupitelství Atmedia, to zatím nosí zhruba tolik, co generuje přímý prodej reklamy od obchodníků v Tuty. Do budoucna by podle Bočka měla hlavní část příjmu být reklama prodávaná na zásah cílové skupiny (na základě GRP) právě od Atmedie. Mezi přímo získané klienty patří třeba Soare Sekt se svým nealko produktem Robby Bubble či producent cereálií Vest Zlín. Zmíněný unboxing má propagovat třeba hračky nebo stolní hry. “Není nic nemorálního dávat dětem přes obrazovku komerční sdělení, jsou na to zvyklé,” podotkl Boček a zdůraznil, že stanice dbá na legislativní regule. “Děláme slušnou, bezpečnou komerci.”

Stanice také s podzimem občerstvuje svůj program. Vlajkovou lodí vlastní tvorby je nový formát VIP U, kterým provází Filip Kynych, syn cvičitelky Hany Kynychové. Jde o čtrnáctideník s hosty, novinkami o celebritách, večírcích či filmech. Nový je i pořad Denisův svět s českým youtuberem Denisem Kubíkem, jenž vystupuje jako DenisTV. Pokračují vlastní pořady Tutyriál, Spinnertime, Yoyotime či Zapotíš se s Jakubem Krausem a Evou Havelkovou.

Studio televize Tuty

Studio televize Tuty

Filip Kynych ve studiu pořadu VIP U

Filip Kynych ve studiu pořadu VIP U

Eva Havelková a Jakub Kraus

Eva Havelková a Jakub Kraus

Pro nejmenší Tuty nově zařazuje seriál Rat-A-Tat, do bloku pro nejmladší diváky od 5.30 a nově též od 18 hodin. Pro školáky se vysílá odpoledne, novinkou je animovaný seriál Regal Academy. Jediným hraným akvizičním seriálem Tuty je pak Degrassi z prostředí střední školy, určené náctiletým.

Tuty zařazuje také bloky hudebních klipů, hudebním dramaturgem televize je přitom Stano Šimor, někdejší producent projektů Lunetic, Touch či 5Angels, který dnes tvoří hudbu pro americkou online videopůjčovnu Netflix.

Televizi Tuty provozuje společnost Tuty Broadcasting, předsedou její správní rady a statutárním ředitelem je Miloslav Maxa, majetkovou strukturu firma nicméně odmítla zveřejnit. Program stanice je prostřednictvím Regionální sítě 8 Českých Radiokomunikací k dispozici 57 % obyvatel Česka, vysílá rovněž přes satelit, kabel, v IPTV a prostřednictvím webu.