
Martina Lovětínská
Novou marketingovou ředitelkou společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko se v květnu stala Martina Lovětínská. Ve funkci střídá Joonase Mäkilu, který se rozhodl pro vlastní podnikání. Lovětínská v systému Coca-Coly dělá skoro 25 let, do Česka se vrací po osmi letech na manažerských pozicích v zahraničních pobočkách - nejprve řídila marketing v Itálii, pak na téže pozici pracovala v Irsku, kde později byla obchodní ředitelkou.
„Věříme, že se nám společně ve spolupráci s obchodním oddělením podaří pokračovat v nastartovaných aktivitách zaměřených na zákazníka a urychlit restart klíčových kanálů,” uvedl Dan Timotin, generální ředitel Coca-Cola HBC Česko a Slovensko.
„Jedna z těchto aktivit právě probíhá – oslavy 50 let od zahájení výroby nápoje Coca-Cola na území bývalého Československa, s tím související CSR roadshow 50 míst pro dobrý skutek v Česku i na Slovensku a také mnoho soutěží v různých kanálech,” doplnila Lovětínská.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír
