
Martina Lovětínská
Novou marketingovou ředitelkou společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko se v květnu stala Martina Lovětínská. Ve funkci střídá Joonase Mäkilu, který se rozhodl pro vlastní podnikání. Lovětínská v systému Coca-Coly dělá skoro 25 let, do Česka se vrací po osmi letech na manažerských pozicích v zahraničních pobočkách - nejprve řídila marketing v Itálii, pak na téže pozici pracovala v Irsku, kde později byla obchodní ředitelkou.
„Věříme, že se nám společně ve spolupráci s obchodním oddělením podaří pokračovat v nastartovaných aktivitách zaměřených na zákazníka a urychlit restart klíčových kanálů,” uvedl Dan Timotin, generální ředitel Coca-Cola HBC Česko a Slovensko.
„Jedna z těchto aktivit právě probíhá – oslavy 50 let od zahájení výroby nápoje Coca-Cola na území bývalého Československa, s tím související CSR roadshow 50 míst pro dobrý skutek v Česku i na Slovensku a také mnoho soutěží v různých kanálech,” doplnila Lovětínská.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
