Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Barrandov a Joj uvedou gastroshow Recept na bohatství, odehraje se i v obchodech

Moderátoři a porotci soutěže Recept na bohatství

Moderátoři a porotci soutěže: Petr Vágner a Adela Banášová, Libuše Šmuclerová, Pavel Maurer a Michal Rabina

Televize Barrandov a slovenská TV Joj na podzim chystá společný projekt Recept na bohatství, reality show, která - jak uvádějí - „dokáže z obyčejného domácího receptu udělat gastronomickou senzaci a nákupní hit českých a slovenských supermarketů“. Na přelomu června a července už stanice zahájily castingy.

Logo show Recept na bohatství

Logo show Recept na bohatství

Podle originálního formátu Recipe to Riches od produkční společnosti FreemantleMedia se chystá 15 hodinových epizod. Moderovat budou Adela Banášová a Petr Vágner, režírovat Peter Núňez, produkovat Vít Pokorný. Pořad vyrábí společnost Oreo TV.

V porotě zasedne generální ředitelka vydavatelství Ringier Axel Springer Libuše Šmuclerová, gurmet a vydavatel průvodce po českých restaurací Pavel Maurer a šéfkuchař Esterházyho paláce v Rakousku Michal Rabina.

Mechanismus soutěže je následující:

  • soutěží se v devíti kategoriích, amatérští kuchaři a kuchařky představí porotě svůj nejlepší recept,
  • každý, kdo se dostane až do finále kterékoliv z kategorií, bude muset připravit 200 porcí svého soutěžního jídla, jejich kvalita rozhodne,
  • dvojice nejlepších z každé kategorie bude mít 24 hodin na to, aby spolu s marketingovými experty vymyslela název produktu, jeho obal a zvolila nejlepší formu propagace pro svůj recept, pak vyrazí do ulic získat přízeň a podporu běžných občanů,
  • jeden z každé kategorie se dostane do sítě supermarketů v Česku a na Slovensku - kdo, to rozhodne odborná porota za účasti jejího hostujícího člena, zástupce sítě supermarketů, na základě kvality výrobků, marketingové podpory a odezvy běžných lidí na ulici,
  • po odvysílání finálové epizody každé kategorie se druhý den na pultech supermarketů objeví vítězný produkt,
  • kdo ve velkém finále získá půl milionu korun a možnost prodávat svůj produkt po celém Česku a Slovensku, rozhodnou hlasováním zákazníci supermarketu,
  • vítězný produkt bude vzápětí připravený pro širokou distribuci.