TV Nova loni zvedla tržby nad 7 miliard Kč, zisk byl přes miliardu

Dvě třetiny tržeb nese televizní reklama. Nejvíc rostou tržby z Voya, tvoří ale pod desetinu.

Sídlo televize Nova. Foto: TV Nova

Sídlo televize Nova na pražském Barrandově. Foto: TV Nova

Komerční TV Nova, která patří do televizní grupy CME investiční skupiny PPF, loni navýšila tržby o 15 % na 7,07 miliardy Kč a čistý zisk o 6 % na 1,11 miliardy. TV Nova to uvedla ve své výroční zprávě. 

Největší část tržeb tvořily příjmy z vysílané reklamy, které stouply o 1,6 % na 4,43 miliardy Kč. Příjmy z prodeje reklamních sdělení se pak zvýšily o 28 % na 787 milionů. Tržby z prodeje reklamního prostoru na internetu a předplatného služby Voyo loni stouply o 80 % na 614 milionů.

Placená internetová videoplatforma Voyo loni překonala hranici půl milionu předplatitelů v Česku a na Slovensku, před měsícem ohlásila už 570.000 abonentů. Právě do digitálního rozvoje a streamingu hodlá investovat nadále, prioritou nicméně zůstává udržení vedoucí pozice v podílu na sledovanosti v cílové skupině diváků od 15 do 54 let. V obecné cílové skupině diváků nad 15 let byla loni Nova až třetí, za ČT a Primou.