
Sídlo televize Nova na pražském Barrandově. Foto: TV Nova
Komerční TV Nova, která patří do televizní grupy CME investiční skupiny PPF, loni navýšila tržby o 15 % na 7,07 miliardy Kč a čistý zisk o 6 % na 1,11 miliardy. TV Nova to uvedla ve své výroční zprávě.
Největší část tržeb tvořily příjmy z vysílané reklamy, které stouply o 1,6 % na 4,43 miliardy Kč. Příjmy z prodeje reklamních sdělení se pak zvýšily o 28 % na 787 milionů. Tržby z prodeje reklamního prostoru na internetu a předplatného služby Voyo loni stouply o 80 % na 614 milionů.
Placená internetová videoplatforma Voyo loni překonala hranici půl milionu předplatitelů v Česku a na Slovensku, před měsícem ohlásila už 570.000 abonentů. Právě do digitálního rozvoje a streamingu hodlá investovat nadále, prioritou nicméně zůstává udržení vedoucí pozice v podílu na sledovanosti v cílové skupině diváků od 15 do 54 let. V obecné cílové skupině diváků nad 15 let byla loni Nova až třetí, za ČT a Primou.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
