Prodejce televizní reklamy Atmedia od 1. května rozšiřuje portfolio stanic, které zastupuje, o TV Paprika z televizní skupiny AMC. Kulinářsky zaměřený kanál zároveň zařazuje do elektronického měření sledovanosti televize. „Zadavatelům reklamy nabídneme stanici, která se jako jedna z mála věnuje výhradně jídlu, vaření a kulinářskému umění. Jejím prostřednictvím lze oslovit ženy ve věku 25 až 59 let,“ popisuje šéfka Atmedie Michaela Vasilová. Prodejce bude TV Papriku nabízet v obchodních balíčcích Atmax, Atadults a Atchoice.
TV Paprika je už sedmou stanicí skupiny AMC, kterou Atmedia zastupuje. Ostatní jsou AMC, Film+, Spektrum, Minimax, Sport 1 a Sport 2. Celkem Atmedia zastupuje 29 tematických televizních stanic, mimo jiné od skupin Disney, Fox či slovenské Joj. Na trhu působí od roku 2008, od roku 2010 prodává po balíčcích.
Původem maďarská TV Paprika je divákům v Česku dostupná od roku 2005. Vysílá 24 hodin denně, kromě Maďarska a Česka také na Slovensku, v Rumunsku nebo Moldavsku. Od roku 2018 je kompletně lokalizovaná do češtiny. Šíří ji operátoři satelitní (Skylink, Digi TV), kabeloví (UPC) i IPTV (O2, T–Mobile). Vysílá zahraniční pořady kuchařských hvězd jako Gordon Ramsay (V rodinném kruhu), Nigella Lawson (Doma u Nigelly) nebo Jamie Oliver (Jamieho rychlá a snadná kuchyně) a také lokální produkci, konrétně pořady Hezky Česky s Vendy a Adamem, Pepeho zdravá kuchyňa nebo Česko-slovenský mlýnek.