TV Prima chystá kampaň proti přetáčení reklam

Nová marketingová ofenzíva přijde koncem dubna. Kreativu kampaně zajistí Jinej gang.

Televize Prima připravuje aktivní komunikaci před citlivým krokem, k němuž hodlá přimět televizní operátory - před zpoplatněním, ztížením či až zákazem přetáčení reklam na svých stanicích. To původně mělo nastat k 1. březnu, požadavek na „omezení přetáčení obchodních sdělení“ ve službách IPTV nakonec Prima posunula na 1. června. A měsíc předtím spustí reklamní kampaň, v níž hodlá apelovat na to, že jde o pozitivní krok.

Komunikaci hodlá spustit v závěru tohoto měsíce. Pro kampaň už vybrala kreativní agenturu. Tou bude trio Jinej gang, jak jeho členové odhalili v rozhovoru pro Médiář. Řekli také, že připravované reklamní spoty vzniknou pod taktovkou reklamního režiséra Daniela Růžičky. S ním Jinej gang naposled točil spoty pro Fio banku v hlavní roli s hercem Štěpánem Kozubem. Růžička režíroval i čerstvý spot pro Penny Market s Michalem Davidem (v tomto případě kreativu připravilo duo Wilhelm Kinga).

 

„Kampaní chceme pomoci provozovatelům IPTV vysvětlit jejich uživatelům omezení možnosti přetáčení reklamy ze strany naší televize,“ prezentuje chystanou komunikaci ředitel marketingu a PR televize Prima Aleš Pýcha. „Kampaň představíme na konci dubna a primárním komunikačním kanálem budou stanice skupiny Prima doplněné o naše online, rozhlasová média a následně i afinitní printy, jako jsou například TV guidy,“ doplnil.