TV Seznam nasadí třetí Lajnu a nové pořady Berkyho a Makrlíkové

Televizní kanál české internetové jedničky představil své podzimní programové schéma.

Programové schéma TV Seznam: ráno a odpoledne

Programové schéma TV Seznam: ráno a odpoledne

Programové schéma TV Seznam: večerní prime time

Programové schéma TV Seznam: večerní prime time

Televize Seznam zařadí do svého podzimního programu třetí řadu seriálu Lajna v hlavních rolích s Jiřím Langmajerem a Hanou Vagnerovou, kuchařskou show Ve dvou se to lépe vaří s Pavlem Berkym, účastníkem kulinářské soutěže MasterChef na konkurenční Nově, a zahrádkářskou show Mistři zahrad s moderátorkou a také bývalou členkou Rady České televize Danou Makrlíkovou. Tyto původní novinky doplní klasické české filmy, zahraniční akviziční seriály či animovaná díla pro děti.

Osm půlhodinových dílů nové série Lajna 3: Zúčtování bude na podzim kromě TV Seznam vysílat i slovenská TV Joj. Ta do projektu vstoupila jako koprodukční partner. První dvě série Lajny nasbíraly na webu Seznamu přes 16 milionů zhlédnutí. Třetí řada vznikla opět podle scenáristy Petra Kolečka a kreativního producenta Daniela Strejce. Režíruje ji Vladimír Skórka v produkci Orbis Pictures Rudolfa Merknera a Zuzany Konrádové. Novinka na TV Seznam startuje v pondělí 11. října.

Nové pořady Berkyho a Makrlíkové půjdou od prvního zářijového týdne. Mistři zahrad začínají v sobotu 4. září, pořad Ve dvou se to lépe vaří - s hosty jako Jan Čenský, Saša Rašilov nebo Eva Burešová - vaří v neděli 5. září, v obou případech od 16.45. Už v druhé půli srpna stanice do prime timu nasadí zahraniční seriály Až vše pokryje prach (od čtvrtka 19. srpna), Nemocnice Dobrá karma (od středy 25. srpna) a Baptiste (od čtvrtka 26. srpna), v neděli 5. září pak Vraždy na Shetlandech a v pondělí 6. září Domácí hřiště.

Stálicemi vlastní tvorby jsou Šťastné pondělí Jindřicha Šídla, Záhady Josefa Klímy a Moje místa Blanky Kubíkové. Zpravodajství zůstává denně od 18.25, zhruba s půlhodinovou stopáží, od 19.00 následuje hodinový blok pohádek pro děti. „Programové schéma doplní samozřejmě i filmy – jak páteční rodinné animáky, tak česká klasika v úterý a neděli večer či sobotní zahraniční tvorba,“ doplňuje Ivan Mikula, ředitel TV Seznam. 

Podíl TV Seznam na publiku v červnu činil 0,72 %. Zvýšila se i poptávka zadavatelů reklamy. „Meziročně jsme získali šestkrát víc inzerentů a produkujeme téměř osmkrát víc reklamních spotů. Klienti kromě spotové reklamy stále častěji projevují zájem o propojení s prémiovým obsahem formou product placementu v pořadech vlastní tvorby, jako je například seriál Lajna. Vzrostl i výkon průměrné kampaně, a to o čtvrtinu,“ uvádí Kamil Veselý, manažer agenturního prodeje Seznam.cz, absolutní hodnoty ale firma nezveřejnila.