Seznam Zprávy se uvedly v nové podobě. Web chce posílit investigativu, sekci o byznysukomentáře. „V internetovém prostředí chceme být tím, čím bývaly ve zlaté éře tradiční, nezávislé noviny,“ prohlašuje šéfredaktor Jiří Kubík. V redakci dělá přes 70 lidí, včetně externistů. 

Tvářemi i kreativci Bati jsou Gregor Brzobohatí

Ondřej a Taťána Gregor Brzobohatí

Ondřej a Taťána Gregor Brzobohatí v propagačních materiálech Bati

Obuvnická značka Baťa představila své nové tváře pro sezóny jaro/léto a podzim/zima 2019, kterými jsou česká modelka Taťána Gregor Brzobohatá a její manžel, hudebník Ondřej Gregor Brzobohatý. „Je to poprvé, kdy se oba představili společně v rámci spolupráce s komerční značkou,“ uvádí Baťa. Gregor Brzobohatí se kromě pózování podíleli na vývoji kreativních nápadů ke kampani. „Rádi bychom značce pomohli vystoupit ze zaběhlých stereotypů a představili jejich nové kolekce jinak, než by kdo očekával,“ prohlásila Gregor Brzobohatá.

Taťána Gregor Brzobohatá

Taťána Gregor Brzobohatá v propagačních materiálech Bati

Značka totiž zároveň startuje nový komunikační koncept Překvapivě Baťa, jehož cílem je ukázat zákazníkovi, že u Bati najde širokou škálu obuvi za přijatelné ceny. Kromě televizních spotů kampaň zahrne vizuály, eventy (včetně každoročního Baťa Fashion Weekendu či Stylového nočního nakupování) nebo otevření nového vlajkového obchodu na pražském Andělu. Nový koncept přitom propojí všechny komunikační kanály, v nichž se postupně představí dámské i pánské kolekce.