Vítězem soutěže na nové logo a novou vizuální identitu moravskoslezského města Frýdek-Místek se stal Štěpán Holič z pražského grafického studia Lemon Design. Vítězná značka v podobě dvou vlnovek bude oficiálně představena veřejnosti v úterý 19. července ve frýdeckomístecké Nové scéně Vlast. Holič je už podepsán pod novými logy Prahy 11 nebo Příbrami.
„Logotyp města Frýdek≈Místek se může zcela nenásilně stát součástí psaného textu. Totéž platí také v případě městských institucí. Řada městských institucí je místo individuálního barevného kódu rozlišena kódem rastru,“ uvádí v prezentaci své práce Holič. Odvolává se v ní také na výzkum z roku 2015, podle nějž si lidé Frýdek-Místek nejčastěji spojují s pojmem město (obecně), dále s řekou Ostravice a se slovy jako domov, zámek a náměstí.
Prohlédněte si prezentaci vizuální identity Frýdku-Místku
Druhé místo obsadil David Sasín z ostravského grafického studia Designbar, třetí českobudějovická agentura Media Consult Elisabeth Neumannové a Michala Smoly.
Účastníkům soutěže, kteří se umístili na prvním až třetím místě, město vyplatí odměny v rozmezí od 30.000 do 120.000 Kč. „S vítězným uchazečem navíc uzavře smlouvu o dílo na vytvoření kompletního grafického manuálu za půl milionu, přičemž součástí je i smlouva licenční, která městu zaručí výhradní a neomezené užívání vítězného loga,“ uvedl náměstek Jiří Kajzar.

Generálním ředitelem ČT zvolen Jan Souček, Petr Dvořák po 12 letech končí

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu
