Tvůrce virtuálních eventů XLab zahajuje spolupráci s digitální agenturou #mdworks

Digitální agentura #mdworks nově bude pro XLab zajišťovat vybrané marketingové aktivity.

Xlab zajišťuje živé, virtuální i hybridní eventy

XLab zajišťuje živé, virtuální i hybridní eventy

Jako dodavatel velkých multimediálních show pro nejvýznamnější live eventy se XLab v době pandemie covidu musel rychle adaptovat na přechod do online režimu. Díky soudržnému a přizpůsobivému týmu se XLab nyní úspěšně prosazuje v segmentu virtuálních eventů, a to v Česku i v zahraničí. Pro další rozvoj nově navázal i spolupráci s digitální agenturou #mdworks, která pro XLab bude zajišťovat vybrané marketingové aktivity.

 XLab má za sebou takové projekty jako videomapping s názvem Cesta ke svobodě nebo Videomapping století k 100. výročí vzniku samostatného Československa. Ještě v roce 2019 jsme mohli vidět multimediální show od XLabu na nejvýznamnějších eventech, ať už se jednalo o sport, fashion, hudbu či filmy. Pak ale přišla pandemie covidu a celý trh s live eventy prakticky přes noc přestal existovat.

Vznikl nový perspektivní trh virtuálních eventů

Nastal rok 2020 a s ním pandemie covidu, která znamenala pro XLab ztrátu zakázek na rok dopředu a spolu s uzavřením hranic také komplikace chodu pobočky v New Yorku. Ze dne na den tak společnost přišla o těžiště svého podnikání. Mohlo se zdát, že firma už nemá budoucnost ve svých rukou, ale v tu chvíli se ukázal charakter týmu. Téměř všichni z týmu XLabu zůstali a snažili se udržet vysoko nasazenou laťku. Týdny pracovali bez vidiny jakéhokoliv příjmu a díky zkušenostem z live broadcastů, televize, vývoje softwaru a znalosti trhu se rychle adaptovali pro segment virtuálních eventů.

Díky virtuálním eventům dokáže XLab propojit lidi z celého světa v ohromném množství podob. Kombinuje virtuální studio, interaktivní prvky, Q&A, business bloky a zábavu v reálném čase. Také dokáže simultánně tlumočit až z osmi rozdílných jazyků. Virtuální konference se osvědčily jako efektivní pro zhodnocení výsledků a obchodních plánů nebo představení nových produktů. Prostřednictvím virtuální konference dokáže XLab propojit řečníky i diváky z různých částí světa, a to vše v kvalitě živého televizního přenosu. Pro náročnější vícedenní konference zavádí XLab propracovaný systém interakcí, který obsahuje například Q&A, hlasování, kvízy a podobně. To celé ve 3D grafice, kterou klient zvolí. Cílem je získání wow efektu a maximální pozornosti každého z diváků během prezentace klíčových informací. „Eventy navíc už umíme udělat tak, aby jim nechyběla ani potřebná networkingová či teambuildingová část,“ doplňuje Jindřich Trapl, CEO společnosti XLab.

Virtuální konference jsou ale jen část toho, čím se aktuálně XLab zabývá. Připravuje například i hybridní eventy, které jsou dobrou příležitostí, jak zkombinovat live a virtuální eventy a mít přitom velký dosah. Částečné online řešení zachovává element zábavy, šetří cestovní či ubytovací náklady a v neposlední řadě také díky sníženým nárokům na cestování zlepšuje dopad na životní prostředí.

Úspěch zaznamenává XLab v Česku i v zahraničí. S virtuální roadshow pro Axis, kde se potkalo více než 60 řečníků mluvících 11 jazyky, se například probojoval mezi finalisty letošních světových cen BEA Awards. Event, který zahrnoval více než 3.500 unikátních živých přenosů, připravoval XLab ve spolupráci se společností Happenee.

Marketing pro XLab bude zajišťovat #mdworks

Novinkou v XLabu je také navázání spolupráce s agenturou #mdworks, která bude pro XLab zajišťovat aktivity digitálního marketingu. „XLab je progresivní společnost, která svým jménem už přesahuje hranice českého byznysu a má za sebou celou řadu zajímavých projektů. Spolupráci vnímáme jako příležitost podílet se na něčem výjimečném,“ uvedl ke spolupráci Daniel Pech, zakladatel #mdworks.

Text je součástí placené spolupráce s agenturou #mdworks