TWDC Prague přišla s novou strategií i službami

Marketingová agentura přidává analytiku chování a nákupních zvyků českých zákazníků.

Agentura TWDC Prague, jež se zaměřuje na tvorbu marketingové komunikace pro klienty z oblasti maloobchodu, se začátkem roku 2021 profiluje jako konzultační společnost a kreativní hub.

„Služby a způsob práce jsme ještě víc zefektivnili. Snažíme se tak reagovat na požadavky trhu, kde i v souvislosti s pandemií dochází k velkým posunům. Klienti mění své strategie a hledají nejefektivnější možná řešení a v tom jim chceme maximálně vyjít vstříc,“ říká majitel a šéf agentury Petr Sznapka. „Rozšířili jsme svou síť o řadu profesionálů a jsme schopni sestavit pro každého klienta tým ze specialistů podle jeho potřeb. Klíčovým faktorem naší nové filozofie je jednoduchost. Pracujeme v minitýmech, minimalizujeme byrokracii a snažíme se nezatěžovat klientův rozpočet nadbytečnými pozicemi či duplicitními položkami.“

Hlavní aktivitou TWDC zůstává reklamní tvorba, marketingová komunikace a servis v oblasti budování značek, strategie a tvorby korporátní identity. Novinkou je rozšíření portfolia o analytické služby v oblasti chování a nákupních zvyků českých zákazníků. Ve spolupráci s globální společností V-Count přináší TWDC na český trh službu monitoringu zákazníků v reálném prostředí. Agentura TWDC Prague je od roku 2020 oficiálním distributorem značky V-Count pro Česko a střední Evropu.