Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

TWDC pro Igy Centrum a Progress Sportswear

Agentura TWDC bude nově pracovat pro centurm Igy a Progess Sportswear.

Obchodní centrum Igy v přestavbě

Obchodní centrum Igy v přestavbě

Novými klienty agentury TWDC Prague Petra Sznapky jsou českobudějovické nákupní centrum Igy a česká značka sportovního prádla Progress Sportswear. Pro centrum Igy má agentura zajistit marketingovou komunikaci na další dva roky, aktuálně dokončuje strategii pro letošek, Igy je momentálně v rekonstrukci, otevřít by se mělo na podzim.

U sportovního prádla Progress Sportswear bude agentura zajišťovat především komunikaci na sociálních sítích a dále rozvoj a vnímání značky. Progress teď chystá nový komunikační koncept a kampaň na rok 2017 a 2018. „Cílem je lépe komunikovat se stávající klientelou a oslovit nové zákazníky z amatérského i profesionálního sportu,“ podotkl Sznapka, majitel a kreativní ředitel agentury.