Novými klienty agentury TWDC Prague Petra Sznapky jsou českobudějovické nákupní centrum Igy a česká značka sportovního prádla Progress Sportswear. Pro centrum Igy má agentura zajistit marketingovou komunikaci na další dva roky, aktuálně dokončuje strategii pro letošek, Igy je momentálně v rekonstrukci, otevřít by se mělo na podzim.
Českobudějovické centrum Igy znovu otevře v říjnu, CPI do něj dá 750 milionů Kč
U sportovního prádla Progress Sportswear bude agentura zajišťovat především komunikaci na sociálních sítích a dále rozvoj a vnímání značky. Progress teď chystá nový komunikační koncept a kampaň na rok 2017 a 2018. „Cílem je lépe komunikovat se stávající klientelou a oslovit nové zákazníky z amatérského i profesionálního sportu,“ podotkl Sznapka, majitel a kreativní ředitel agentury.

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
