Finanční služba Twisto inovovala své mobilní bankovnictví. V mobilní aplikaci u karetních transakcí nově zobrazuje mapu s informací, kde k transakci došlo, ale také logo prodejce a název obchodníka namísto oficiálního jména společnosti. Důvodem zavedení této inovace je poskytnout uživatelům větší přehled o jejich platbách a jednodušší hledání jednotlivých plateb. Novinka je dostupná pro platformu iOS, pro Android bude aktualizace v následujících dnech.
„Dnešní mobilní telefony mají miliony barev, ovšem běžné detaily transakcí často vypadají jako výpisy v účetním programu. Při hledání řešení, jak využít potenciál mobilních telefonů na maximum, se nám zalíbila služba TapiX od českého fintechu Dateio. Líbí se nám, že zákazníci už nemusí složitě dohledávat, které s. r. o. patří ke které značce, kde nakupovali,“ vysvětluje Michal Šmída, zakladatel a šéf Twista. TapiX kromě vylepšení internetového bankovnictví nabízí i další analytické služby, čímž umožňuje finančním institucím lépe chápat chování klienta.
Finanční služba Twisto funguje od roku 2013. Nabízí jak vedení účtu bez poplatků, tak i možnost si u partnerských firem odkládat platbu až o 14 dní nebo hradit faktury vyfocením skrz aplikaci. Twisto také nabízí vlastní kreditní karty a platební náramky.