Producent cukrovinek Nestlé chce na tuzemském trhu oživit prodej čokoládové tyčinky Margot, do prodeje proto uvádí novou příchuť i celou řadu Exotic v novém balení. Cílem je přilákat mladé spotřebitele. „Chceme zvýšit oblibu Margot u mladší generace, která už tuto tyčinku nemá spojenou se zážitky z dětství, a její oblíbenost bohužel klesá,“ říká Radomír Šlechta, manažer značky.
Produktová inovace tyčinky dostala název Margot Exotic a trhu je od letošního ledna. Zatím je k dostání v příchuti pomeranč. V rámci této řady je však v plánu pravidelná obměna chutí, s novinkou plánuje Margot přicházet každého půl roku. Pomeranč se tak vystřídání dočká v červenci. „Z výzkumů víme, že mladí lidé preferují citrusové plody a obecně sladší chutě, proto věříme, že novinka zaujme,“ doufá Šlechta. Kromě nových příchutí se tyčinka prodává také v novém obalu od LineArt, který se ale stále vizuálně nese v tradici Margot.
Čokoládovou tyčinku pro Česko i Slovensko vyrábí olomoucký závod Zora. Nová receptura cukrovinky neobsahuje trans-mastné kyseliny a také se v ní snížil obsah cukru a naopak navýšil poměr kokosu. Nová Margotka je k dostání v klasickém, nyní devadesátigramovém balení a nově i ve variantě mini, které obsahuje čtyři menší kousky. Cena za balení se pohybuje mezi okolo 17 Kč. Aktuálně jsou na trhu dostupné tyto varianty příchutí - klasická Margot, Margot Artemis, Duo Kokos, Rozinková, nově Exotic a Mini. Kromě Margot pod Nestlé v Česku spadá také značky Orion, Kofila, Margot, BonPari nebo Jojo. Závody na výrobu cukrovinek z portfolia Nestlé se nachází v Olomouci - Zora a v Holešově - Sfinx.