Časopis Týden upravil začátkem ledna svůj layout. Na titulní straně se logo časopisu zvětšilo na celou šířku stránky, uvnitř jsou vzdušnější rámečky i zvýrazněné citace.
„Jedním ze základních úkolů, který jsme si dali, bylo to, aby zůstal zachován rozsah textů. Protože víme, že si náš časopis kupujete kvůli článkům, a ne abyste si prohlédli obrázky. Ačkoli tedy nyní graficky pracujeme s větším důrazem na obrazovou část časopisu, rozsah textů zůstal stejný,“ informuje v aktuálním úvodníku Daniel Köppl, výkonný ředitel vydavatelství Empresa Media.
Köppl je zároveň ředitel redakce Týdne. Časopis nemá šéfredaktora a, jak upozornil web Mediaguru, od ledna ani zástupce šéfredaktora, jimiž byli Jiří Zázvorka a Jakub Kvasnička. Kvasnička zároveň vedl publicistiku, v níž zůstali jen Lucie Macháčová a Ivan Motýl. Zázvorka byl do konce loňska také jedním ze tří editorů titulu, teď zůstali jen dva, a to Lukáš Bek a Tomáš Loskot.
Sloučena byla oddělení Kultura a Moderní život, přičemž první opustili Ondřej Horák a Jan Škoda, druhé Stanislav Zbyněk. Rubrika Svět uvádí jediného redaktora, kterým je Roman Casado, odešel Filip Saiver.
Personální zúžení redakce následuje měsíc poté, co Týden snížil rozsah stran zhruba o třetinu. Vydavatel časopisu Empresa Media za poslední zhruba rok zrušil časopisy Instinkt, Faktor Soukup, Popcorn a Top dívky a zbavil se týdeníku MarketingSalesMedia. Pokračuje ve vydávání Týdne a Sedmičky a jejich odnoží, čtrnáctideníku Exkluziv a měsíčníku Interview.