Týdeník Ekonom vyšel v nové podobě

Časopis Bakalovy Economie zvýrazní hlavní témata čísla a také poradnu pro daně a zákony.

Nová podoba Ekonomu: titulní strana

Nová podoba Ekonomu: titulní strana

Vydavatelství Economia upravila grafiku i strukturu obsahu týdeníku Ekonom. Ten poprvé v novém vyšel ve čtvrtek 26. května. Grafiku měnil naposledy v roce 2011, před pěti lety. Aktuální grafický koncept opět dělal art director Economie Jan Vyhnánek. Redakce v čele s šéfredaktorem Daliborem Martínkem chce klást větší důraz na hlavní témata čísla, zabývající se ekonomickými a společenskými věcmi. Přibyly nové rubriky, autorské sloupky a také posílila poradenská část zaměřená na legislativní a daňové změny.

„Více než dosud budeme čtenářům přinášet kritický náhled na ekonomické a společenské dění, budeme mít názor. Budeme také víc hledat příběhy,“ prohlásil šéfredaktor Martínek. „Chceme přesvědčit čtenáře, že psaní o důležitých věcech našich životů může být zajímavé a čtivé. Nic se přitom nemění na tom, že zůstáváme jediným seriózním týdeníkem s ekonomickým zaměřením na trhu,“ vymezil se proti konkurenčnímu Euru a také čerstvému Faktoru S.

Nová podoba Ekonomu: glosář na straně 4 a 5

Nová podoba Ekonomu: glosář na straně 4 a 5


Nová podoba Ekonomu

Nová podoba Ekonomu


Nová podoba Ekonomu

Nová podoba Ekonomu


Nová podoba Ekonomu

Nová podoba Ekonomu


Nová podoba Ekonomu

Nová podoba Ekonomu


Nová podoba Ekonomu

Nová podoba Ekonomu


Nová podoba Ekonomu

Nová podoba Ekonomu