Vydavatelství Economia upravila grafiku i strukturu obsahu týdeníku Ekonom. Ten poprvé v novém vyšel ve čtvrtek 26. května. Grafiku měnil naposledy v roce 2011, před pěti lety. Aktuální grafický koncept opět dělal art director Economie Jan Vyhnánek. Redakce v čele s šéfredaktorem Daliborem Martínkem chce klást větší důraz na hlavní témata čísla, zabývající se ekonomickými a společenskými věcmi. Přibyly nové rubriky, autorské sloupky a také posílila poradenská část zaměřená na legislativní a daňové změny.
„Více než dosud budeme čtenářům přinášet kritický náhled na ekonomické a společenské dění, budeme mít názor. Budeme také víc hledat příběhy,“ prohlásil šéfredaktor Martínek. „Chceme přesvědčit čtenáře, že psaní o důležitých věcech našich životů může být zajímavé a čtivé. Nic se přitom nemění na tom, že zůstáváme jediným seriózním týdeníkem s ekonomickým zaměřením na trhu,“ vymezil se proti konkurenčnímu Euru a také čerstvému Faktoru S.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“
