Novinky roku 2019 z 19 agentur přinesl letošní Digiveletrh. Podívejte se na fotografie.

Týdeník Ekonom mění logo, podruhé za dvacet let existence

Nové logo i grafiku uvede týdeník s novým šéfem Ondřejem Neumannem příští čtvrtek.

Týdeník Ekonom si připomíná svých 20 let změnami v obsahu a novým logem i grafikou. V novém se představuje dnes, ve čtvrtek 6. října. Autorem nového loga, stejně jako nové podoby Ekonomu, je výtvarný ředitel vydavatelství Economia Jan Vyhnánek.

Logo časopisu Ekonom, říjen 2011

Logo časopisu Ekonom, říjen 2011

Obálka Ekonomu z 29. září s novým logem, které odstartuje 6. října. Repro: Economia

Obálka Ekonomu z 29. září s novým logem, které odstartuje 6. října. Repro: Economia

Ekonom, titul vydavatelství Economia, jež produkuje mimo jiné Hospodářské noviny, poprvé vyšel 25. října 1991. Od té doby změnil logo prakticky jen jednou – na jaře 2008, za šéfredaktorky Evy Hanákové a tehdejšího ředitele redakcí Pavla Šafra (pak šéf Reflexu, nyní Blesku).

Změny přicházejí dva měsíce po nástupu šéfredaktora Ondřeje Neumanna a čtyři měsíce poté, co novou grafiku uvedlo konkurenční Euro vydavatelství Euronews skupiny PPF.