Týdeník Euro vydavatelství Mladá fronta dostal ve svém 20. letošním vydání novou podobu titulní strany a vnitřního obsahu. Nový vizuální design i podoba marketingové kampaně vznikly přímo v Mladá frontě pod vedením art directora Tomáše Nováka. Naposledy se layout Eura upravoval na jaře 2015. „Zásadní redesign jsme připravili přesně po třech letech, a to k příležitosti 20. narozenin týdeníku Euro. Nová je titulní stránka, kde se vracíme k většímu logu a víc poutáme na zprávy uvnitř. Celkově stavíme na čistší grafice, víc prostoru dostaly fotografie. Časopis vychází také na kvalitnějším papíře,“ uvedl Vadim Fojtík, šéfredaktor Eura. Změny mají zvýšit čtenářský komfort a obsah týdeníku se současně přiblížit mladším věkovým skupinám. Redesign se projeví i na webu Euro.cz, v newsletteru Euro24 i v eventovém oddělení Euro Hub.
Relaunch doprovází reklamní kampaň napříč všemi mediatypy. Ve 20. týdnu navíc zájemci najdou Euro nejen na obvyklých prodejních místech, ale také ve vybraných pobočkách kavárenského řetězce Starbucks a rychlého občerstvení Bageterie Boulevard. V pondělí 14. května bylo možné se osobně setkat s redaktory Eura ve vybraných kavárnách Starbucks. „Vyvrcholením kampaně, která poběží od května, bude oslava narozenin týdeníku Euro zhruba pro 500 hostů, která proběhne v listopadu v nově zrekonstruovaném Národním muzeu v Praze,“ uvedl David Korn, obchodní ředitel divize Euro Mladé fronty.
Dalšími novinkami Eura jsou dvě specializované ročenky. Letní Top restaurace a podzimní Top miliardáři a Top advokátní kanceláře rozšíří další dvě, a to Top české pivo a Top amazing places. „Top české pivo vychází už nyní na konci května. Nabízí informace k českým pivovarům a minipivovarům, kterých je u nás na trhu přibližně 480. Navázali jsme také partnerství s portálem Amazing Places, který mapuje exkluzivní ubytovací prostory v Česku. Nové ročenky se objeví samostatně ve volném prodeji a později i jako příbaly týdeníku Euro,“ doplnil Fojtík.
Od letošního roku změnil periodicitu také lifestylový dvouměsíčník Esence, který nyní vychází jako příloha týdeníku Euro každý sudý měsíc. Od 14. května divize Euro obnovuje příspěvky ve své videosekci rozhovorů Euro TV. Nabídne diskusní pořady s tématy z byznysu a politiky. Rovněž bude pokračovat vydávání knih pod edicí Euro, a to ve spolupráci s divizí Knihy Mladé fronty.
Obálky jako propagace redesignu
Jako propagace nové podoby slouží přímo obálky čísel 20 a 21 týdeníku Euro. Obě tato vydání mají dvě varianty titulních stran - pro čtenáře a pro inzertní klienty. Číslo 20 mělo celkem tři varianty, jedna z nich byla určena pro zákazníky Bageterie Boulevard. Relaunch Eura provází kampaň napříč všemi mediatypy.