Vydavatelství Mladá fronta přichází s prvním číslem nového magazínu Hipster, společenským a lifestylovým magazínem týdeníku Euro zaměřeným na čtenáře ve věku od 20 do 40 let, respektive studenty středních, vysokých škol a jejich absolventy z vysokopříjmových skupin obyvatel, „pro lidi, kteří chtějí každý den zažít něco nového, vyznávají moderní trendy a rádi do sebe investují čas i peníze“.
„Zatímco v digitálním světě jedniček a nul najdou milleniálové informace roztříštěné po stovkách serverů, Hipster jim je nabídne najednou v moderním minimalistickém grafickém hávu. Nechceme se u toho ovšem brát příliš vážně a záleží nám na tom, aby se čtenáři bavili,“ prohlásil Vladan Vaněk, šéfredaktor Hipsteru, loni aktivní v mediálním projektu Perspektiva. Kromě Vaňka tiráž Hipsteru neuvádí žádné další stálé redaktory, dopisovatelé fungují na externí bázi.
Čtvrtletník o 68 stranách je poprvé ve volném prodeji společně s týdeníkem Euro v pondělí 11. března. Náklad činí 25.000 kusů. Předplatitelé týdeníku Euro budou dostávat magazín Hipster v příbalu zdarma v rámci abonmá, letos konkrétně s čísly 11, 20, 37 a 46. Řízená distribuce má zasáhnout kavárny, coworkingová a startupová centra, barber shopy, salony, wellness centra a Právnickou fakultu Univerzity Karlovy. Podle šéfa Mladé fronty Jana Maška má Euro s přílohou Hipster rozšířit zásah cílové skupiny a fungovat jako inzertní dvojprodukt.
Týdeník Euro, vlajková loď Mladé fronty, už tiskne speciální magazíny Top miliardáři, Top advokátní kanceláře, Top restaurace, Top české pivo a Top Amazing Places, též dvouměsíční magazín Esence a teď nově čtvrtletní Hipster.