Redakce chystaného ekonomického týdeníku Hrot začala pracovat. Prvním produktem, který nabídla čtenářům, je večerní newsletter, který vychází od 23. března. „Vzhledem k současné situaci jsme se rozhodli některé naše projekty urychlit, a to vydávání newsletteru, příští týden spustíme i web tydenikhrot.cz,“ sdělil Médiáři šéfredaktor Hrotu Vadim Fojtík. „Aktuálně pracujeme na dokončení tištěné verze týdeníku, který uvedeme na trh v okamžiku, kdy to situace na trhu umožní, zatím počítáme s jeho startem na začátek května,“ doplnil.
Šéfredaktor Fojtík i řada dalších redaktorů nového časopisu přišla z týdeníku Euro vydavatelství Mladá fronta. „V redakci je aktuálně 20 lidí, včetně redaktorů, kteří mají na starosti provoz webu, grafiků, editorů a podobně,“ přibližuje Fojtík. Kromě něj tým tvoří zástupci šéfredaktora Pavel Páral a Tomáš Jeník, šéfanalytik Miroslav Zámečník, šéfeditor Ivo Čermák, art director Tomáš Novák, šéf webu Jiří Holuša a redaktoři David Tramba, Petr Weikert, Jan Brož, Daniel Deyl, Václav Drchal a Jan Němec.
Vydavatelskou firmu Hrot vlastní nově založená společnost Touzimsky Publishing investora Jana Veverky. „Podíly v ní mají další investoři, především jeho osobní přátelé, s nimiž dlouhodobě spolupracuje,“ uvádí šéfredaktor Fojtík. Veverka je zároveň menšinovým akcionářem BigBoardu, největšího tuzemského prodejce venkovní reklamy. Statutární ředitelkou Touzimsky Publishing je Irena Valentová.

Redakce by měly prodávat osobnosti, jako to dělají hudební vydavatelství

Štěpán Kozub zkusí vyprodat O2 arenu, s komediální show Bez urážky!

Klára Follová se vrací na Novu jako kreativní producentka, do Reitlerova týmu
