Týdeník Hrot začal newsletterem, časopis vzniká

V dubnu se má spustit web Hrotu, zatím na květen se pak plánuje start tištěného týdeníku.

Redakce týdeníku Hrot

Redakce týdeníku Hrot. Foto: Tomáš Novák

Redakce týdeníku Hrot

Redakce týdeníku Hrot s rouškami. Foto: Tomáš Novák

Redakce chystaného ekonomického týdeníku Hrot začala pracovat. Prvním produktem, který nabídla čtenářům, je večerní newsletter, který vychází od 23. března. „Vzhledem k současné situaci jsme se rozhodli některé naše projekty urychlit, a to vydávání newsletteru, příští týden spustíme i web tydenikhrot.cz,“ sdělil Médiáři šéfredaktor Hrotu Vadim Fojtík. „Aktuálně pracujeme na dokončení tištěné verze týdeníku, který uvedeme na trh v okamžiku, kdy to situace na trhu umožní, zatím počítáme s jeho startem na začátek května,“ doplnil.

Šéfredaktor Fojtík i řada dalších redaktorů nového časopisu přišla z týdeníku Euro vydavatelství Mladá fronta. „V redakci je aktuálně 20 lidí, včetně redaktorů, kteří mají na starosti provoz webu, grafiků, editorů a podobně,“ přibližuje Fojtík. Kromě něj tým tvoří zástupci šéfredaktora Pavel PáralTomáš Jeník, šéfanalytik Miroslav Zámečník, šéfeditor Ivo Čermák, art director Tomáš Novák, šéf webu Jiří Holuša a redaktoři David Tramba, Petr Weikert, Jan Brož, Daniel Deyl, Václav DrchalJan Němec.

Vydavatelskou firmu Hrot vlastní nově založená společnost Touzimsky Publishing investora Jana Veverky. „Podíly v ní mají další investoři, především jeho osobní  přátelé, s nimiž dlouhodobě spolupracuje,“ uvádí šéfredaktor Fojtík. Veverka je zároveň menšinovým akcionářem BigBoardu, největšího tuzemského prodejce venkovní reklamy. Statutární ředitelkou Touzimsky Publishing je Irena Valentová.