Televizní týdeník TV pohoda od září mění distributora pro přímý prodej. Do své distribuce ho zařadí První novinová společnost (PNS). Dosud ho distribuovala konkurenční Mediaprint Kappa & Pressegroso. Časopis zaměřený na televizní programy a další informace pro televizní diváky vychází v nákladu 200.000 výtisků každé pondělí. Část nákladu jde do přímého prodeje a část nákladu je distribuována a prodávána jako příloha dvou desítek regionálních týdeníků. Podle kanceláře ABC jde formou vkladů na trh zhruba 100.000 výtisků, vedle toho se zhruba 36.000 dalších prodá na stáncích či jako předplatné.
„Pro cílovou skupinu našich čtenářů je především důležitá co největší dostupnost časopisu, a tu díky široké distribuční síti PNS podstatně zlepšíme. PNS nám nabízí spolehlivou službu s možností pružně pracovat s počty výtisků, které dodáváme na jednotlivá prodejní místa. To je pro naše čtenáře velmi důležité,“ uvedl Jiří Kašpar, jednatel a poloviční majitel vydavatelství JIK-05, jež TV pohodu produkuje a navíc každý rok vydává čtyři sezónní speciály křížovek a luštění Křížovky TV pohoda.