Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Tým Brainz posiluje strategický narušovatel Jakub Smoljak

Vzhledem k problematice tiskových zpráv jsme ponechali původní text Jakuba Smoljaka (Brainz), který si raději připlatil za placenou inzerci, než aby mu „do slohu zasahovali novináři, ve vší úctě k nim a jejich ochrance“.

Digitální kreativní agentura Brainz má dalšího člena ve svém týmu. Posilou je Jakub Smoljak, který ve studiu nově zastává pozici kreativního stratéga. Do Brainz přestoupil z reklamní agentury Outbreak.

Jakub Smoljak

Jakub Smoljak

Jakub začínal v Outbreaku jako prominentní vnuk a postupem času si získal srdce klientů, kolegů a kolegyň. Na svém černém svědomí má realizace od rakousko-uherského webu Jarmara.at (kde se poprvé pracovně osahal s génii z Brainz), přes projekt kojících mužů pro ING, který převzala většina medií ještě v době, kdy termín fake news teprve dostával svoje ruské obrysy, až po unášení lidí z hospod pro Jägermeister. V posledních čtyřech letech byl spoluautorem komunikace LMC, pro Jobs.cz i jedním z otců pana Ju, který rozvibrovával i naprosto spokojené zaměstnance.

Po ukončení působení v agentuře Outbreak načerpával inspiraci půlročním cestováním po Asii. Tam si na vlastní kůži ověřil, že - Jakube, sem prosimtě doplň něco smysluplnýho -. V Laosu mu vytrhli osmičku, při cestování po Kambodži na chvíli ohluchl a v Thajsku málem zemřel při noření. Když se ale vrátil (sluch, vid i Jakub), kývl na nabídku Brainz vytvářet kreativní strategie v rámci nově vznikajícího akčního týmu rozvíjejícího disruptivní přístup (disruptivní = přelomový, nabourávající zažité představy, pozn. red.). „Máme radost, že jsme si s Jakubem plácli. Kromě toho, že je neobyčejně krásný, nám pomáhá naplnit naši vizi, která vychází z pochopení exponenciálních změn ve společnosti, světě byznysu i kultury. Rozumí potenciálu nových technologií a navrhuje jejich implementaci při budování značek, tvorbě jejich produktů a služeb. Podílí se i na následné disruptivní komunikaci a tvorbě kampaní. Soustředí se na transformativní vize a strategické konzultace pro klienty. Je to hodný kluk. Ve své podstatě zosobňuje poslání Brainz pomáhat značkám využívat potenciál nově vznikajících trhů. U osvícených klientů rovnou nově vznikající trhy formulovat!” říká spolumajitel Brainz Štěpán Kleník.

Tento tým například pomáhá stavět (koncipovat) „obchodní centrum budoucnosti” pro českého developera CPI v Maďarsku, podílí se na vývoji experimentálních IoT produktů pro marketingovou komunikaci a např. od základu disruptuje projekt AquaBabes značky Aquila, která odvážně přijala změnu a zásadní obrat v komunikaci. „Na všechny tyto projekty se Jakub se svými zkušenostmi perfektně hodí, respektive Jakub se hodí na všechny projekty, vzhledem k faktu, že nám platí za to, že s námi může dělat,“ uvedl ke spolupráci Kleník. A Smoljak k tomu cituje sám sebe: „Nemá smysl dělat dobré kampaně pro špatné produkty. To lidi nebaví konzumovat, ani konzumovat. A upřímně, ani nás vymýšlet. Prvním krokem disruptivního marketingu je reflexe produktu, snaha o jeho zlepšení, přípravy na budoucí zákazníky, uživatele, návštěvníky, opékače buřtů a klobouků z květin. Pak teprve přichází čas pobavit, vzdělat, podrbat a zamyslet se a zjistit, že jednou umřeme. A když přijde ten moment kenšó a ohlédneme se za sebe, mělo by po nás zůstat něco, za co se nemusíme zahrabat pod zem. Proto chci s Brainz měnit svět,“ říká ke své nové motivaci být členem Brainz Jakub Smoljak.

Ano, Jakub Smoljak je vnuk Ladislava Smoljaka a kamarád Štěpána Kleníka a Robina Pultery, majitelů společnosti Brainz. V případě, že zde slovo Brainz nepadlo dostatečněkrát, dovolte malé vsunutí Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz, Brainz. Ámen.

Brainz.

Toto prosím chytře přeložit: Brainz are providing complex services including disruptive strategies for brands and products, digital communication, multi-platform design and development, audiovisual production and immersive digital experiences of the future.

Text vychází v rámci placené spolupráce s agenturou Brainz