Strategicko-kreativní agentura Aetna hlásí čtyři nové členy týmu. Barbora Bolfová přichází do Aetny z agentury Prestige Models, kde působila v roli eventové manažerky. Nastoupila jako junior account managerka do týmu specializovaného na korporátní klientelu – Pivovary Staropramen, Continental Barum nebo Xella.
Na tutéž pozici nastoupila Kateřina Nováková, která přešla do Aetny z oblasti filmové produkce. V agentuře má na starost zejména péči o retailové klienty – obchodní centra Nový Smíchov, Galerii Vaňkovka či brněnskou Olympii.
Karolína Lukašíková působila v Aetně na jaře jako stážistka z Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Úspěšně se podílela na tendrech pro Pivovary Staropramen nebo Jihomoravský kraj. Od května pracuje na plný úvazek v nové pozici content specialistky, v níž se se stará zejména o oblast firemních časopisů a blogů (K2 Atmitec, Autocont, Hewlett Packard Enterprise či Elko EP).
David Kálal nastoupil na pozici online specialist po čtyřletém působení v pražské specializované agentuře Manage Social, kde měl na starost komunikaci a plánování kampaní v sociálních sítích a výkonnostní online marketing. Tutéž agendu má i v Aetně.
Aetna se na přelomu roku rozhodla pro repositioning, kdy se z komunikační agentury proměnila na kreativně-strategickou. „Nadále platí naše firemní teze Jméno a lidé, kdy chceme držet dobré jméno agentury a zároveň zviditelňovat vlastní lidi. Osvědčilo se nám dopřávat lidem víc svobody a nabízet volnější ruku při hledání vlastního uplatnění ve firmě,“ uvedl Pavel Doležal, majitel agentury, která funguje od roku 1992.