Digitální agentura Marketup rozšířila své oddělení pro správu reklamních systémů, které zajišťuje výkonnostní a brandové kampaně na platformách Google Ads, Google Marketing Platform, Sklik, Adform, Facebook, LinkedIn, Strossle, Mergado a řadě dalších. V týmu přibylo sedm nováčků, oddělení Performance & Branding tak v současné chvíli čítá 14 členů a vede je Michal Vrtiška. Celkově v agentuře Marketup pracuje 61 lidí.
„Rozšíření týmu bylo pro loňský rok v plánu, mám radost, že se nám výběr nových kolegů povedl,“ podotkl Vrtiška. „Letošní rok začínáme v počtu 14 lidí v týmu a vzhledem k tendrů a poptávkám plánujeme další růst.“
Nováčky ve Vrtiškově týmu se stali Radek Vodička, Simona Pajerská, Josef Olšák, Lukáš Knap, David Smák, Jiří Kolář a Dominik Mašlán,
Vodička přišel po čtyřech letech působení v Publicis Groupe. Pajerská rovněž po čtyřech letech v agentuře Performics. Olšák má za sebou zkušenosti mimo jiné z konzultační společnosti Acomware a budoucnost oboru vidí právě v přesahu práce specialistů: „Budou stále víc pracovat s různými reklamními systémy a myslet strategicky. Čeká nás doba, kdy velkou část klikání nahradí konzultace. A na to se musíme připravit.“
Knap, který v Marketupu působí jako brandový specialista, se k online marketingu se dostal díky Alze, kde se zaměřoval na tvorbu videa. Smák dělal od roku 2017 v Seznamu jako account manager. A Kolář s Mašlánem absolvovali v Marketupu juniorní akademii. „Během tří měsíců si prošli kompletním onboardingem pod vedením seniorních specialistů a postupně se z nich staly plnohodnotné samostatné posily týmu,“ uvedla firma.

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Daniela Chovancová přešla z Alzy do Kiwi.com

Prezidentkou AKA zvolena Petra Jankovičová, výkonnou ředitelkou Kateřina Hrubešová
