Panelovou diskusí v pondělí ve 13 hodin startuje 2. ročník Týdnů mediálního vzdělávání. Potrvá šest týdnů a proběhne na víc než stovce základních a středních škol po celém Česku. Zapojí se do něj 45 novinářů a mediálních odborníků. Pořádá ho Člověk v tísni v programu Jeden svět na školách.

Tým pro social v Ogilvy vede Šumanská

Desetičlenný tým pod vedením Barbory Šumanské pracuje pro značky Ikea, E.on či Lego.

Barbora Šumanská

Barbora Šumanská

V čele desetičlenného týmu pro sociální sítě v komunikační agentuře Ogilvy bude Barbora Šumanská. Z pozice head of social se má se svými lidmi starat o značky Ikea, E.on, E.on Energy Globe, Lego, dále Astrid, B.U., Str8 z portfolia skupiny Sarantis, nebo projekt Prezident 21. Kromě toho má social rozvíjet i u dalších klientů napříč skupinou Ogilvy. Šumanská dělá v Ogilvy sedm let, v minulosti vedla tým PR v oblasti spotřebního zboží. Tým nově vedený Šumanskou dřív spadal přímo pod vedení Dity Stejskalové, managing partnera agentury Ogilvy PR.

„Značky svou přítomnost na sociálních sítích vnímají jako nutnost. S narůstajícím počtem platforem, na kterých komunikují, ale mnohdy zapomínají, s kým se baví a proč. Bez kvalitní strategie komunikace na sociálních sítích se proto neobejdou,“ je přesvědčena Šumanská. „Nechceme být pouze generátorem hezkých obrázků, které čekají na lajky. Jsme partnerem, kterému jde o efektivní výsledek,“ prohlašuje.