
Pavel Paradýs
Rozvoji týmu pro sociální sítě se v konzultační agentuře Acomware nově věnuje Pavel Paradýs. Jeden z prvních českých influencerů, známý jako Pan Blazer, se v posledních letech primárně věnoval podpoře značek na sociálních sítích. Prošel agenturou Socialsharks a Story tlrs. Naposledy působil v mediálním domě Mafra, kde se na pozici head of social innovation se svým týmem staral o strategický rozvoj značek v prostředí sociálních sítí. Podílel se na reklamních kampaních Unilever, Big Shock, Becherovka nebo Sazka. Do Acomware přichází po roce na volné noze a na pozici performance team leader bude mít na starost především rozvoj týmu pro sociální sítě.
„Chtěl bych ještě více podpořit obsahovou a strategickou část správy sociálních sítí. Chtěli bychom ještě víc klientům zdůraznit svou schopnost postarat se o tento kanál fullservisově, od nápadu přes realizaci až po splnění byznysových cílů,“ přibližuje.

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec
