
Pavel Paradýs
Rozvoji týmu pro sociální sítě se v konzultační agentuře Acomware nově věnuje Pavel Paradýs. Jeden z prvních českých influencerů, známý jako Pan Blazer, se v posledních letech primárně věnoval podpoře značek na sociálních sítích. Prošel agenturou Socialsharks a Story tlrs. Naposledy působil v mediálním domě Mafra, kde se na pozici head of social innovation se svým týmem staral o strategický rozvoj značek v prostředí sociálních sítí. Podílel se na reklamních kampaních Unilever, Big Shock, Becherovka nebo Sazka. Do Acomware přichází po roce na volné noze a na pozici performance team leader bude mít na starost především rozvoj týmu pro sociální sítě.
„Chtěl bych ještě více podpořit obsahovou a strategickou část správy sociálních sítí. Chtěli bychom ještě víc klientům zdůraznit svou schopnost postarat se o tento kanál fullservisově, od nápadu přes realizaci až po splnění byznysových cílů,“ přibližuje.

Internetová Mall.tv změní název na Fame Play
