Jan Řezáč, Milan Formánek, Filip Podstavec a další marketingoví odborníci se již za pár týdnů postaví před katedru, aby studenty strukturovaně seznámili se svou oblastí marketingu. Studium Moderního marketingu startuje na mezinárodní akademii manažerského vzdělávání Newton Academy, která je úzce propojená s jednou z nejlépe hodnocených soukromých vysokých škol u nás, Newton University.
Po dokončení studia získají studenti mezinárodně uznávaný titul MSc., který je ve světě ekvivalentem českého magistra či inženýra. Především si ale odnesou praktické dovednosti – studium totiž propojuje vysokoškolské prostředí se skutečným děním na tuzemské marketingové scéně.
Profesionálové předávají dovednosti nové generaci
Každý výukový blok víkendového studia vychází z reálných potřeb, se kterými se profesionálové setkávají v každodenní praxi. „Studium je sestavené tak, aby pokrylo všechny oblasti marketingu. Oproti jednotlivým kurzům v různých vzdělávacích institucích studenty skutečně systematicky připraví na práci v tomto oboru,“ vysvětluje ředitel Newton Academy Jiří Koleňák.
Své znalosti předá studentům například Jan Řezáč, špičkový specialista na weby a zakladatel rodu House of Řezáč, či marketingový expert Milan Formánek, který se více než 13 let stará v Red Bull Media House o marketing ve 30 zemích. Přednášet bude také Filip Podstavec, zakladatel společnosti Marketing Miner a odborník na SEO.
Martin Brablec, specialista na content marketing a majitel Obsahové agentury, předá studentů znalosti o copywritingu. Webovou analytiku a výkonnostní marketing vyučuje Zbyněk Hyrák a tématu budování značek se bude věnovat Lukáš Lukeš. „Studenty v kurzu seznámím s procesem tvorby webu od uživatelského výzkumu až po samotnou realizaci,“ popisuje svůj výukový blok Řezáč.
Další bloky výuky se zaměří na:
- sociální sítě (blogerka a social media specialistka Diana Zadáková),
- PR a média (mediální konzultant Valery Senichev),
- spotřebitelské chování (marketingová specialistka Ludmila Navrátilová),
- tvorbu úspěšné kampaně v digitálním světě (podnikatel Max Dužek),
- taktiky expanze do mezinárodní vod (majitel agentury GFluence Martin Kůra),
- komunikaci a řízení projektů (zakladatel Neverbálně.cz Martin Přibyl),
- trendy podnikatelského prostředí (podnikatel Jiří Koleňák),
- řízení vztahu se zákazníky (konzultantka Lucie Šperková).
Bloková výuka je postavená na případových studiích a reálných úkolech, se kterými se studenti běžně setkají na pozicích marketingových specialistů a manažerů.
První studenti specializace Moderní marketing zasednou do lavic koncem února. Cena za roční studium je 69.000 Kč.
Text je propagací společnosti Newton University