Učte se od marketingových es a získejte mezinárodní titul MSc. 

Studium Moderní marketing na vysoké škole Newton University nabízí ryzí praktické poznatky z oboru. Přednáší je Milan Formánek, Filip Podstavec, Martin Brablec nebo Valery Senichev.

Jako markeťáci to nemáte snadné. Nesmíte usnout na vavřínech, jenže existuje jen málo míst, kde získáte komplexní přehled o moderním marketingu a doplníte si vzdělání o aktuální trendy. Změnit se to teď snaží MSc. studium Moderní marketing na vysoké škole Newton University, kde vám předají své know-how nejlepší profíci z oboru.

Šéf agentury Zaraguza Milan Formánek, vyhlášený linkbuilder Filip Podstavec, copywriter a expert na content marketing Martin Brablec, výkonnostní a analytický specialista Zbyněk Hyrák nebo psycholog a expert na propojení HR a marketingu Valery Senichev. „Lineup“ vyučujících Moderního marketingu na Newton University je nabitý hvězdami.

Při studiu tak jeden víkend v měsíci strávíte s řediteli firem, konzultanty a markeťáky, kteří své know-how nenačetli v knížkách, ale poctivě oddřeli a načerpali v praxi. Jednou řešíte webovou analytiku, jindy zase obsahový marketing, SEO či PR. Po absolvování studia máte silný vědomostní základ a navíc získáte mezinárodně uznávaný titul MSc.

Martin Brablec. Foto: Emil Gallík, Obsahová agentura

Web na míru potřebám vašich klientů, poutavý blog nebo bezchybné sociální sítě. Na to potřebujete copywriting a content marketing, do kterého vás v MSc. studiu Moderní marketing zasvětí Martin Brablec. Foto: Emil Gallík, Obsahová agentura

Žádné „nalajnované“ přednášky, ale ryzí praxe

Jeden z vyučujících Milan Formánek v marketingu dělá už 14 let. Nejvíc zkušeností nabral jako manažer digitálního marketingu nebo specialista komunikace v Red Bullu, dnes z pozice CEO vede světovou reklamní agenturu Zaraguza.

„Za ty roky už vím, že neexistuje univerzální pravda. Že reklama na Instagramu je vždy správně a reklama v televizi přežitek. Tak to nefunguje. Musíte nejdřív poznat své zákazníky, zorientovat se v komunikačních kanálech a pak sestavit mix na míru vaší značce. V něm může být klidně i leták za stěračem auta, pokud to na cílovku funguje,“ objasňuje Formánek, který přednáší o moderních trendech v marketingu.

S Milanem Formánkem vás přežitá marketingová zaklínadla nečekají. Je to vizionář ve službách moderního marketingu, který vždycky vidí o pár let dopředu

S Milanem Formánkem vás přežitá marketingová zaklínadla nečekají. Je to vizionář ve službách moderního marketingu, který vždycky vidí o pár let dopředu

Ryze praktické jsou také příspěvky psychologa a experta na propojení HR a marketingu Valeryho Senicheva. „Vyučuji PR a média, teoretický výklad mi trvá maximálně dvacet minut. Pak jdeme na příklady z firem. Hodnotíme tiskové zprávy či konference a řešíme, jak je dělat v době koronaviru. Chci, aby studenti zapojili kritické myšlení a selský rozum. Ukazuju jim kampaně, na kterých jsem sám pracoval a dobře do nich vidím,“ popisuje Senichev.

Valery Senichev si v dlouhých přednáškách nelibuje. Raději jde se studenty hned na praktickou část

Valery Senichev si v dlouhých přednáškách nelibuje. Raději jde se studenty hned na praktickou část

Věnovat se jen businessu nestačí, potřebuji znát trendy v marketingu, říká student

Jedním ze studentů je Zdeněk Mikeska, majitel rodinné firmy Oreon Trading & Marketing. „Vždycky jsme se věnovali hlavně businessu, marketing zůstával pozadu. Teď jsem si však uvědomil, že to nestačí. Svět se rychle mění a já potřebuji znát trendy v marketingu a probrat situaci ve své firmě s odborníky,“ popisuje.

Mikeskovi vyhovuje, že výuka je hodně praktická a studenti mají dostatek prostoru na dotazy. „Všechny informace hned v pondělí sdílím s kolegy. Dovzdělám je a pobavíme se o tom, co bychom mohli zavést nebo vyzkoušet,“ říká Mikeska.

Podle PPC specialisty Tomáše Hruzíka studium Moderní marketing na Newton University zlepšuje jeho postavení na pracovním trhu. „Chci se odlišit od konkurentů PPC specialistů, kteří se uchází o stejné klienty. Díky MSc. studiu získávám komplexní přehled do různých oblastí marketingu i mimo svou specializaci a díky tomu vymyslím lepší strategie pro výkonnostní marketing,“ vysvětluje.

A proč si studenti vybrali Newton University? Třeba webová analytička a projekťačka z Avastu Tereza Ricci měla na školu dobré reference, Zdeněk Mikeska zase nechtěl absolvovat samostatné kurzy na sociální sítě, webovou analytiku či PPC reklamy, ale hledal něco komplexnějšího.

Přehled témat

Kdy podat přihlášku? Raději hned, ať na vás zbyde místo

První absolventi oboru Moderní marketing na nejlépe hodnocené soukromé vysoké škole v Česku vystudují na konci února 2021, nový ročník se otevírá v červnu. Přihlášku si raději podejte teď hned, ať si rezervujete místo v další studijní skupině.

Text je placenou propagací Newton University