Kromě toho, že síť Ugo (patřící Kofole) provozuje obchody s fresh juice, patří pod ní také koncept Ugova Salaterie, který se sám charakterizuje jako zdravé rychlé občerstvení. Prodejen Ugovy salaterie je v Čechách momentálně 14, převážná většina v Praze, nicméně k rozšíření sítě na toto číslo v poslední době pomohlo otevření prodejny v červenci v Brně a poslední srpnový den v ostravském Foru Nová Karolina.
Nová provozovna je největší svého druhu (s plochou 300 metrů čtverečních) a brněnská agentura Grep, která se o koncept salaterií stará, přidala do prostoru obou moravsko-slezkých restaurací pohodlnější posezení, odpočinkové zóny, místo pro práci na počítači nebo také skluzavku. Tyto změny mají zákazníky přimět k setrvání v Salateriích i mimo dobu obědů a večeří. Novinkou budou slané a sladké snídaně a nabídka teplých jídel, včetně těch pro vegany a vegetariány.
Ugovy salaterie se postupně vylepšují, dolaďují koncept. A vyrážejí do expanze – zdravě stravovat se (a sklouznout, aby si člověk protáhl záda po práci na počítači) tedy bude brzy možné také ‚všude‘.
Barbora Krásná (Blue Events)
Fandím zdravé výživě, ale mrzí mě, že ve zprávě jsem se toho moc nedověděla. Proč skluzavka? Pro maminky s dětmi? Sortiment by tomu napovídal. Další otázka, bude odpočinkový prostor ještě odpočinkový, když bude vedle skluzavka?
Monika Hrubalová
Já vám pořád nevím. Ugo krámy považuju za sice kapku předražený, ale velmi kvalitní koncept, a prostě mi nějak nesedí do prostředí šopping móllů, které jsou pro mě ztělesněním pořekadla o navoněné bídě. Ale chápu, že se tam prostě koncentrují lidi, co chtějí utrácet. Jen kdyby současně nevylidňovaly přirozená centra měst, kde už pomalu sebekvalitnější podnik nemá moc šancí, protože prostě průměrný zástupce střrdní třídy naloží vodlitky a manželku, a šup na celodeňák do nákupáku.
Václav Loubek