
Aneta Uhlíková
Do týmu české logisticko-technologické firmy Zásilkovna přichází na pozici marketingové manažerky pro Česko a Slovensko Aneta Uhlíková. Bude zodpovědná za veškeré marketingové aktivity Zásilkovny na českém a slovenském trhu, především půjde o komunikaci B2B a B2C směrem k e-shopům, e-shopovým řešením, agenturám a výdejním místům, řízení výkonnostních kampaní a nákupu médií pro kampaně. Přichází z téže pozice u rakouského prodejce nábytku Kika. Kika v létě z českého trhu odešla.
Předtím Uhlíková pracovala ve vydavatelství Mladá fronta jako direct marketing manager. Vystudovala podnikovou ekonomiku a management na České zemědělské univerzitě v Praze.
Zásilkovna je součástí skupiny Packeta, jejíž obrat loni činil 1,3 miliardy Kč. Letos očekává tržby 2,5 miliardy a meziroční růst počtu přepravených zásilek z 19 na 42 milionů. „Skupina Packeta roste každým rokem o více než 100 %. Také v letošním roce máme ambiciózní cíle jak v Česku, tak na všech zahraničních trzích, kde působíme. S tím souvisí stále větší požadavky všech našich firem ve skupině na komunikační a marketingovou podporu,“ říká Milan Šmíd, marketingový ředitel Zásilkovny.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Shortlist ceny Lemur vede Svengali, za přínos PR bude oceněn Ladislav Kříž
