Umět najít lidi najednou znamená zlato

Beneficio se nově zaměřuje i na personální marketing a s tím spojené vývojářské služby.

Tým agentury Beneficio

Tým agentury Beneficio

Personální marketing není novinka. Ale stejně jako třeba realitní marketing má svá specifika, ten personální byl dosud výsadou personalistů. Těm však teď jakoby docházely nástroje. Internet je umí skvěle doplnit, ne-li rovnou nahradit.

Do roku 2020 jsme byli online agentura zaměřená čistě na služby vztažené k prodeji služeb a produktů. Vše, co jsme dělali, bylo spojeno s prezentací firmy a obchodem. Nikoho nenapadlo, že bude někdy investovat víc do náboru než do byznysu. Rok 2020 přinesl v marketingu změnu, rok 2021 téměř obrat - jakoby najednou umět prodat nic neznamenalo, ale umět najít lidi znamenalo zlato. Beneficio se jako jedna prvních agentur nově zaměřuje i na personální marketing a s tím spojené vývojářské služby. 

Personální marketing na úrovni klasického prodeje

To, že personalisté už nejsou odkázáni jen na náborové servery, které stojí desítky tisíc a zpravidla přinesou desítky životopisů chronicky přebíhajících lidí, není překvapivé. I personalisté požádali své marketéry ať dají inzeráty i na firemní Facebook, LinkedIn a Instagram.

I my v Beneficiu využíváme klasické náborové skupiny, propagované pozice a další možnosti, které si „marketing dokáže naklikat sám“, ale přidáváme k tomu mnohem robustnější analytiku a postupy, které jsou na úrovni výkonnostního marketingu prodeje produktů a služeb.

Stejně tak řešíme celý proces náborové kampaně od stanovení USP, claimu, strategie, jako bychom marketovali klasické služby nebo produkty.

Weby i aplikace jako součást personálního marketingu

Jako komplement personálních kampaní často pracujeme i na vývoji landing pages nebo dokonce celých webů a systémů, které mají za cíl automatizovat nábor a efektivně odprezentovat nabízené pozice a zaujmout zákazníka - kterým není kupující, ale zájemce - pracovník.

Cílem je nejen namotivovat návštěvníka a neminout žádný relevantní lead, ale zároveň tyto weby/aplikace slouží jako prezentace společnosti vůči pracovnímu trhu. Opět - stejně jako u produktů a služeb - musíme umět veřejnost zaujmout, a to stále více sofistikovanější a kreativní formou.

Text je placenou propagací agentury Beneficio