Prodejce rozhlasové reklamy Radiohouse chce poté, co přišla o zastupování čtyř stanic mediálního domu Active, chce příští rok konkurovat nižší cenou a důslednějším využitím výhod regionálního vysílání. Právě regionální rádia zůstaly v její nabídce poté, co konkurenční Media Club ohlásil, že od února 2020 bude prodávat reklamu pro celoplošné Frekvence 1 a Evropa 2 a k tomu pro pražský Bonton a Dance.
Nejsilnější celoplošný balíček Radiohouse Total po odchodu stanic skupiny Active Radio nadále zasahuje přibližně polovinu populace, která si během týdne naladí nějaké rádio. Tisíc oslovení (ukazatel CPT v době od 6 do 19 hodin) přitom má být levnější, než má podobný konkurenční balíček Radio United Total.
„Podobnou cenovou strategii zvolil Radiohouse u všech svých produktů,“ vysvětluje Karel Friml, ředitel divize národního obchodu Radiohousu. „Všechny produkty mají výkonnostně blízko konkurenčním ze stáje Radio United, přitom stojí významně míň. Chceme tak nabídnout zadavatelům možnost využívat rozhlasovou reklamu efektivněji a při stejné investici dosáhnout lepší frekvence zásahu, která je dnes pro výsledek rozhlasových kampaní klíčová,“ prohlásil Friml.
Radiohouse představil dva nové balíčky Hitrádio Plus a Blaník Plus. Tyto nabídky postavené na síti regionálních rádií prezentuje jako „cenově výhodnou alternativu celoplošným rozhlasovým stanicím“.
Stanice zahrnuté v nových balíčcích
Hitrádio Plus
Hitrádio City, Hitrádio City 93,7 FM (dřív Rádio City), Hitrádio Černá Hora (dříve Rádio Černá Hora), Hitrádio Dragon, Hitrádio Faktor, Hitrádio FM, Hitrádio FM Plus, Hitrádio Orion, Hitrádio Vysočina, Rádio Zlín, Rádio Krokodýl, Rádio Haná (Skyrock), RCL - Radio Contact (dřív Rádio Contact Liberec), Expres FM
Blaník Plus
Rádio Blaník, Rádio Petrov, Radio Čas, Rádio Jih
Zdroj: Radiohouse
Během podzimu plánuje Radiohouse agenturám a národním klientům představit kromě reklamy i další formáty. Soutěže, rozhovory, moderované vstupy a další on-air prvky mají doplnit digitální produkty jako propagační články, podcasty, notifikace na mobilních zařízeních a příspěvky na sociálních sítích.