Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

Underline podpoří věrnostní program „lišky“

Agentura Underline uspěla ve výběrovém řízení na dlouhodobou propagaci klientských výhod Českomoravské stavební spořitelny. Chystá převážně digitální kampaň.

Underline se přestěhovala z Radlické na Masarykovo nábřeží

Underline se v Praze přestěhovala z Radlické na Masarykovo nábřeží

Od června do konce listopadu má běžet kampaň, s níž kreativní agentura Underline zvítězila v tendru Českomoravské stavební spořitelny. V případě úspěchu se podle ředitele Underline Marka Řídkého počítá s dlouhodobějším využitím jejího řešení. Cílem je podpořit znalost loajalitního programu Získejte u lišky u stávajících i potenciálních klientů a podpořit prodej finančních produktů spořitelny. Koncept počítá s převážně digitální komunikací, jejíž základ bude tvořit web ziskejteulisky.cz.

Českomoravská stavební spořitelna má 1,4 milionu klientů, její věrnostní program Získejte u lišky převážně poskytuje klientům výhody u partnerských společností.

Kampaň má sloužit k podpoře ČMSS i produktů jejích loajalitních partnerů

Kampaň má sloužit k podpoře spořitelny i produktů jejích věrnostních partnerů