Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Underline podpoří věrnostní program „lišky“

Agentura Underline uspěla ve výběrovém řízení na dlouhodobou propagaci klientských výhod Českomoravské stavební spořitelny. Chystá převážně digitální kampaň.

Underline se přestěhovala z Radlické na Masarykovo nábřeží

Underline se v Praze přestěhovala z Radlické na Masarykovo nábřeží

Od června do konce listopadu má běžet kampaň, s níž kreativní agentura Underline zvítězila v tendru Českomoravské stavební spořitelny. V případě úspěchu se podle ředitele Underline Marka Řídkého počítá s dlouhodobějším využitím jejího řešení. Cílem je podpořit znalost loajalitního programu Získejte u lišky u stávajících i potenciálních klientů a podpořit prodej finančních produktů spořitelny. Koncept počítá s převážně digitální komunikací, jejíž základ bude tvořit web ziskejteulisky.cz.

Českomoravská stavební spořitelna má 1,4 milionu klientů, její věrnostní program Získejte u lišky převážně poskytuje klientům výhody u partnerských společností.

Kampaň má sloužit k podpoře ČMSS i produktů jejích loajalitních partnerů

Kampaň má sloužit k podpoře spořitelny i produktů jejích věrnostních partnerů