Unibail-Rodamco-Westfield zakládá interní mediální agenturu Westfield Rise

Provozovatel nákupních center začal nabízet kampaně ve svém prostoru vlastními silami.

Jaroslava Matoušová

Místní tým nové inhouse mediálky vede Jaroslava Matoušová (na fotce na konferenci Médiáře v roce 2017)

Majitel a provozovatel obchodních center Unibail-Rodamco-Westfield (URW) se rozhodl nabízet vlastní mediální a eventové plochy a zprostředkovávat dat z maloobchodu. Zakládá proto interní mediální agenturu s názvem Westfield Rise. Ta má pro značky i nákupčí médií fungovat jako jednotné centrum pro kampaně.

Provozovatel velkých obchodních center, jako je třeba to na pražském Chodově, disponuje reklamními kanály ve svých 57 centrech v Evropě a zahrnuje jednu z největších evropských sítí digitálních billboardů (k dispozici jich má 1.700), 170 speciálních eventových ploch nebo vlastní formáty na internetu. Sloužit může i daty o zákaznících napříč Evropou, čítající 550 milionů fyzických návštěv a 40 milionů lidí v onlinu ročně.

Šéfkou nově založené inhouse agentury se stala Candice Mayer-Gillet jako managing director. Vedení Westfield Rise bude sídlit v Paříži a v Londýně, odkud bude řídit tým 50 profesionálů napříč 11 evropskými trhy, na kterých URW působí. Šéfkou pro Česko, Slovensko a Polsko se stala Jaroslava Matoušová, kromě ní pražský tým čítá další tři lidi.

Agentura bude také pokračovat ve spolupráci se značkami Disney, Samsung, Amazon, Netflix, Clearpay nebo LVMH, které jako dlouhodobé klienty dosud obhospodařovalo oddělení leasingu URW, i s regionálními partnery Ocean Outdoor, Clear Channel a JCDecaux.