Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Unicorn College se propaguje podobně přirozenými klipy jako nedávno McDonald’s

Absolventi běžných vysokých škol podle představ provozovatele Unicorn College

Absolventi běžných vysokých škol podle představ provozovatele Unicorn College

Český internet obdivuje další výrazné náborové video. Soukromá vysoká škola Unicorn College shání pod heslem „svět tě potřebuje“ nové žáky prostřednictvím tří dvou minutových klipů, které svéráznou formou - včetně amatérských hereckých výkonů - sdělují, že oproti těm, co vyjdou běžnou vysokou školu, nemají absolventi Unicorn College holé zadky, umějí řídit lidi a nikdy nebudou mít problém sehnat kvalifikovanou práci.

„Drtivou a rozhodující výhodou na pracovním trhu“ má v rámci studia zajistit mimo jiné „korporátní přístup“. Školu s anglickým názvem, která slibuje naučit své posluchače dvěma světovým jazykům, nazývá protagonista jednoho z propagačních spotů „unikorn“. Ředitel společnosti Unicorn zaměřené na informační systémy Vladimír Kovář, který účinkuje v dalším spotu, zase vyslovuje „kolídž“.

„Z reklamy číslo 1 a 2 mám neodbytný pocit, že být chudý nebo se ocitnout na pracovním úřadě je neakceptovatelný hnus. Pokud nevyděláváte aspoň 40 čistého, jste póvl. Méněcenný člověk. Už to samotné je marketingový (a především lidský) fail,“ míní Miloslav Hamřík.

Spoty v internetových diskusích pomalu získávají podobný věhlas, jako letos v lednu náborové video od McDonald’s. To firma po obrovské vlně zájmu lidí i médií odstranila.