Na český a slovenský trh vstoupila během června nová značka pracích prášků Surf. Značka, která je ve světě v běžné nabídce supermarketů a má miliardové obraty, podpořena u nás byla kampaní v televizi, na Facebooku, na YouTube a instore. Ke komunikaci využila značka maskota Surfíka z mýdlově pěny, který je nositelem hodnot radosti a potěšení. Prášek je k dostání ve formě kapslí, tuhého gelu i klasicky, a to ve většině obchodní řetězců u nás. Za menší balení 20 dávek prášku se doporučuje cena zhruba 130 Kč, za 50 dávek pak 330 Kč. Vybrat si při nákupu můžou zákazníci ze tří variant vůní – růžová Tropical Lily & Ylang Ylang, fialová Iris & Spring Rose nebo modro-bílá White Orchid & Jasmine.
Odvážný tah, vyrazit proti Arielu a Persilu… To stručné mediální sdělení asi ne zcela detailně popisuje, co nabízí Surf (kromě sympatického jména) jiného než velcí konkurenti, ale snad se Unileveru podaří to spotřebitelům i obchodníkům vysvětlit.
Tomáš Krásný (Blue Strategy)
Vy zíráte, my surfujeme.
Martin Boček
Asi nemohu dát žádný kruciální stejtment, pro prací prášky jezdím k sousedům do Němec. Fakt líp perou, voní a jsou asi o půlku levnější. I když, to je vlastně taky stejtment. Surfík bude určitě hit mezi předškolkovou mládeží.
Václav Loubek