Agentura Nydrle ze skupiny Kindred Group zvítězila v tendru petrochemické skupiny Unipetrol. Další tři roky pro ni bude zajišťovat správu sociálních sítí - to se týká jak korporátních kanálů samotného Unipetrolu a klíčových značek Benzina, Verva a Stop Café, tak Nadace Unipetrol, popularizačního projektu Zažij chemii či náborové stránky Volná místa v Unipetrolu.
„Jsme aktivní na všech nejvýznamnějších sítích. Nyní chceme lépe sladit online aktivity napříč celou skupinou. Zákazníci tráví stále víc času na internetu, proto spravujeme řadu profilů a na každou cílovou skupinu aplikujeme jinou strategii. Od Nydrle očekáváme, že nám pomůže naše aktivity optimalizovat,“ vysvětluje ředitelka marketingu Unipetrolu Aleksandra Skalska. „Zaměříme se na nové formáty a čistší vizuální styl. Jedním z cílů je i zlepšit propojenost sesterských značek a přiblížit všestranné aktivity Unipetrolu široké veřejnosti,“ dodává Kristina Hartman, head of social media v Nydrle, která má spolupráci s klientem na starost.
Unipetrol hodlá během srpna dokončit tendr na eventovou agenturu a na podzim vyhlásí výběrové řízení na PR agenturu.