Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

Univerzita Karlova založila oddělení marketingu, řídí ho Ayrer

Bývalý mluvčí Sobotkovy vlády i ČSSD Martin Ayrer chystá marketingovou strategii školy.

Martin Ayrer

Magistr umění Martin Ayrer se zabývá specifiky mediální, marketingové i PR komunikace. Vystudoval Literární akademii Josefa Škvoreckého, obor Mediální komunikace a Tvůrčí psaní. Působil jako redaktor ČTK a televize Nova. Reklamní kampaně plánoval v pozici mediálního plannera v mediální agentuře PHD. Pracoval v politickém marketingu na pozicích tiskového mluvčího České strany sociálně demokratické (ČSSD), tiskového mluvčího ministerstva pro místní rozvoj a tiskového mluvčího Vlády ČR. Nyní pracuje na Univerzitě Karlově v oblasti strategické komunikace.

Univerzita Karlova se rozhodla posílit svoji marketingovou komunikaci. Nově vytvořila oddělení marketingu, které bude mít na starosti přípravu komplexní marketingové strategie univerzity. Vedením oddělení byl pověřen Martin Ayrer, který má na Univerzitě Karlově rovněž na starosti koordinaci strategické komunikace, vede několik komunikačních projektů a na Fakultě sociálních věd UK vyučuje předmět Strategická komunikace. Býval mluvčím ČSSD a vlády za Bohuslava Sobotky či ministerstva pro místní rozvoj. Předtím dělal v ČTK, na Nově či v agentuře PHD.