Pražská videoprodukce Unreal Visual, zaměřující se na tvorbu reklamních videí, rozšiřuje své portfolio režisérů o nové tváře. Jsou jimi Martin Janeš, Valeria Recman, Lukáš Vojáček a duo Novak+Nguyen. „Svým jedinečným přístupem k reklamě souzní s tím, co jako videoprodukce chceme našim klientům přinášet: novou, svěží energii a neotřelý přístup k reklamě,“ zdůvodňuje Ondřej Repatý, majitel a šéf Unreal Visual.
Martin Janeš

Martin Janeš. Foto: Unreal Visual
„Základem veškeré mé práce je jedno slovo: příběh,“ říká Martin Janeš, „vyprávění je pro mě opravdu tím skutečným a určujícím středobodem, kolem kterého se potom všechno točí.“ Jako režisér má za sebou reklamní spoty pro značky jako PlayStation, Becherovka nebo CzechTourism.
Valeria Recman

Valeria Recman. Foto: Unreal Visual
„Videa, filmy a reklamy, děláme pro to, abychom cítili. Svou tvorbou se snažím měnit. Sebe a své okolí, k lepšímu,“ uvádí Valeria Recman. Jako režisérka má za sebou reklamní spoty pro značky Prague Pride, Charita ČR nebo Sosone.
Lukáš Vojáček

Lukáš Vojáček. Foto: Unreal Visual
„Humor je pro mě něco, co chci do svých reklam dostávat. Nemusí jít přitom o žádné komedie. Trefit tu linku elegantně, nenásilně a chytře, může divákovi přinést zážitek, díky kterému si reklamu zamiluje,“ míní Lukáš Vojáček. Jako režisér má za sebou reklamní spoty pro značky CNN Prima News, E.On, Olomoucký region nebo MySasy.
Novak+Nguyen

Novak+Nguyen. Foto: Unreal Visual
„Pocházíme z rozdílného kulturního prostředí. Společný směr jsme našli ve filmovém umění a ve světě videa reflektujícího poslední trendy. Ve své tvorbě se zaměřujeme na storytelling s důrazem na silnou vizuální stránku,“ uvádějí Tomáš Bláha a Viet Duong alias Novak+Nguyen. Společně režírovali reklamní spoty pro Vodafone, Zalando nebo ČEZ.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
