
Koncern Lagardere v Česku léta jako prezident české pobočky zastupuje Michel Fleischmann. Foto: Profimedia.cz
Mediální skupina Media Bohemia, která v Česku provozuje více než 30 rozhlasových stanic, může koupit poloviční podíl v rádiu Zet. Stanici zaměřenou na zpravodajství dosud zcela vlastnila skupina Lagardere, o souhlas s polovičním převodem jejího podílu požádala letos v březnu Úřad pro ochranu hospodářské soutěže. Úřad nyní transakci schválil, což ČTK potvrdil jeho předseda Petr Rafaj. „Posuzované spojení soutěžitelů nebude mít za následek podstatné narušení hospodářské soutěže v oblastech rozhlasového vysílání a poskytování inzertního prostoru v rádiu,“ uvedl Rafaj. Rozhodnutí už nabylo právní moci.
Rádio Zet vzniklo loni. Zpravodajsko-informační stanice Zet vychází ze stejnojmenného multimediálního projektu, který společnost z mediální skupiny Lagardere Active provozovala na portálu Zet.cz.
„Věřím, že nám spolupráce s Media Bohemia umožní do budoucna přinést posluchačům tematicky rozšířenější programovou nabídku než doposud,“ komentoval prezident české pobočky Lagardere Michel Fleischmann.
Mediální skupina Lagardere Active ČR patří do nadnárodní sítě Lagardere Group. Provozuje pět českých rozhlasových stanic, jednu slovenskou a mediální zastupitelství Regie Radio Music. Spolu s Media Bohemia od předloňska RRM spoluvlastní obchodní síť Radiohouse, jejíž rádia si týdně naladí 72 % posluchačů v Česku.
Media Bohemia podle svého webu provozuje stanice sdružené ve skupinách Fajn rádio, Hitrádio, Rádio Blaník a Rock Radio. Zahrnuje také zastupitelství Media Marketing Services a ImpressionMedia, její součástí je zážitková firma Allegria - Firma na zážitky či dabingové a nahrávací studio Audiotech. Vznikla v roce 2004 jako první internetové mediální zastupitelství v Česku.

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Rada ČT je kompletní, Senát zvolil šest nových radních

Šéfredaktorem Reflexu bude Martin Bartkovský, moderuje také Prostor X
