Kabelový operátor UPC si pro spolupráci na českém trhu vybrala pražskou PR agenturu I’m PR. Ta zajistí komunikaci témat spojených s divizí UPC Business, která se stará o firemní zákazníky. Cílem je „zvýšení viditelnosti značky UPC Business ve všech mediatypech“. Agenturu I’m PR spoluvlastní Mirek Čepický, Adéla Konopková a Aneta Petroušková. Komunikaci samotné značky UPC si firma dál dělá sama. Tiskovým mluvčím je Jaroslav Kolár, ředitelem pro značku a komunikaci pro Česko a Slovensko pak Karel Smrž.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden