Připomeňte si letošní přehlídku agenturních novinek Digiveletrh ve fotografiích a prezentacích.

Uváděl na trh deník E15, teď je Karel Vágner partnerem skupiny rádií Media Bohemia

Předloni zjara Vágner spouštěl českou verzi Fashion TV, rok a něco nato se jí ale s partnery zbavil.

  • ČTK
  • 30. 08. 2011 17:55

Partnerem české mediální - převážně rozhlasové - skupiny Media Bohemia se od 1. září stane šestatřicetiletý Karel Vágner. Od téhož data bude i ředitelem národního obchodu mediálního zastupitelství Media Marketing Services (MMS), které pod Media Bohemia spadá, a bude zodpovědný za strategické řízení obchodní politiky firem, které skupina ovládá.

ČTK to dnes oznámil mluvčí společnosti Filip Hubáček.

Od počátku září vznikne rovněž funkce marketingového ředitele MMS, kterou bude zastávat dosavadní výkonný ředitel internetového mediálního zastupitelství ImpressionMedia Pavel Lupjan. Jeho úkolem bude vytvoření marketingové strategie pro propojení dvou reklamních kanálů skupiny - rádia a internetu. Bude také zodpovídat za marketingovou podporu značek a médií, které skupina ovládá.

Karel Vágner, nejstarší syn muzikanta Karla Vágnera, působil ve společnostech Unilever, Starcom, později v pozici ředitele titulů vydavatelství Ringier a Vltava-Labe-Press. Pro vydavatelství Mladá fronta řídil uvedení ekonomického deníku E15 na trh.

Předtím - předloni zjara - se svou tehdejší partnerkou Zuzanou Poláčkovou Vágner spouštěl českou verzi televize o módě Fashion TV, loni v červenci se jí ale zbavili.

V posledních letech byl Vágner konzultantem firem skupiny Media Bohemia v oblasti Internetu a online prodeje a pracoval na vývoji několika společných projektů, mimo jiné cestovní agentury Cestuj.cz a portálů zaměřených na doručovací služby květin a delikates.

Skupina Media Bohemia patří mezi největší provozovatele rozhlasového vysílání v ČR. Vlastní 26 regionálních a lokálních rádií ((jsou sdruženy do čtyř programových sítí: Blaník, Fajn Radia, Rock Radia a Hitrádia), jejichž celková týdenní poslechovost je téměř 3,1 milionu posluchačů. Ovládá také klíčové mediální zastupitelství MMS s podílem přesahujícím 40 procent trhu.

Skupina vlastní rovněž internetové mediální zastupitelství ImpressionMedia, online vydavatelství Limemedia a z poloviny i zážitkovou společnost Allegria - Firma na zážitky.