První z jarních programových novinek televize Nova dokázala aspoň v premiéře opanovat hlavní vysílací čas. Druhý velký projekt, pilíř jara konkurenci nepředčil ani svým prvním dílem.
Turecká telenovela Tisíc a jedna noc měla při premiéře v neděli 6. února 1,3 milionu diváků, první díl druhého ročníku Česko Slovenské SuperStar jich včera nepřilákal ani milion.
Úvodní, sestřihovou část z castingů sledovalo 928 tisíc diváků starších patnácti let, tedy 10,5 populace a 20,6 % lidí, kteří byli v tu chvíli u obrazovek. Ukazují to data ATO-Mediaresearch.
V cílové skupině diváků 15-54 let, na níž Nova prodává reklamu, to bylo 594 tisíc lidí, což je 10,3 % populace v této skupině a 24,5 % v podílu na sledovanosti.
Ani prvním blokem, před první pauzou s reklamami, nepřekročila SuperStar milion diváků, a zájem směrem ke konci pořadu klesal.
Nicméně výkon prvního dílu show není tak špatný, jako byl u Tisíce a jedné noci - výše uvedená čísla ukazují, že publikum SuperStar tvoří ze dvou třetin kýžená „mladší“ cílová skupina.
Vyhrál veřejnoprávní Donutil ze září 2006
První díl talentové show Novy a Markízy, který běžel od osmi večer téměř do půl desáté, porazila veřejnoprávní zábava, reprízované, poprvé v září 2006 uvedené lázeňské povídky 3+1 s Miroslavem Donutilem na ČT1.
Pořad - včera šel od osmi do tři čtvrtě na deset - přilákal 1,699 milionu starších patnácti let, což je 19,3 % všech dospělých v Česku a 38,2 % těch, kdo byli u obrazovek.