Nejlepší aplikace z české vývojářské scény představil 35. běh soutěže AppParade, kterou uspořádalo vývojářské studio MeguMethod v pondělí 27. března večer v Holešovické tržnici. Přihlásilo se několik desítek projektů, osm z nich se dostalo do finále a utkalo v kategoriích Starters a Runners. Jedničku mezi soutěžícími si zvolili i diváci.
- V kategorii Starters zvítězila aplikace Mamio, která propojuje matky podle lokace a věku dítěte a vytváří bezpečný prostor pro vzájemnou podporu.
- Kategorii Runners ovládla aplikace Zásilkovna stejnojmenné dodací služby.
- Cenu diváků si odneslo Qerko, které umožňuje bleskovou QR platbu v restauracích, kavárnách a bistrech.
„Jsme nesmírně rádi, že se AppParade setkala s takovým úspěchem a že jsme mohli přivítat tolik skvělých aplikací i diváků. Už dávno nevznikají pouze aplikace napsané za jednu noc a pro srandu. Projekty představené na AppParade měly vysokou úroveň a přejeme jim hodně štěstí v dalším fungování,” říká Vratislav Zima, CEO vývojářské společnosti MeguMethod, která AppParade pořádá.
Aplikace jsou pro uživatele
Odborná porota ve složení Vratislav Zima (CEO pořádajícího studia MeguMethod), Oldřich Bajer (investor & consultant Frida Holding), Ondřej Krátký (spoluzakladatel a CEO Liftago), Dalibor Pulkert (CEO & owner Outboxers) a Luboš Paroulek (UX designer O2 Czech Republic). „Hodnotili jsme, jak má daná aplikace postavený obchodní model a schopnost řešit problémy cílové skupiny,“ popisuje kritéria výběru Vratislav Zima. „Aplikace Mamio nás zaujala dlouhodobou přípravou a znalostí cílové skupiny. Zásilkovna zase dává byznysově obrovský smysl a raketově roste.“
Při představování projektů zazářily také aplikace Safe by Frenkee, digitální finanční poradce v kapse. Dalším ze Starters byla FlyAway, která upozorňuje uživatele na nové akční letenky z rezervačních systémů aerolinek. Potlesk sklidila Tlappka poskytující veterinářskou pomoc s možností konzultace s veterinářem nonstop. Mezi aplikacemi působícími na trhu více než tři roky se prezentovala Nepanikař, která poskytuje první psychickou pomoc zdarma prostřednictvím mobilní aplikace nebo Settle Up na správu skupinových výdajů.
Díky partnerům soutěže si moderní a chytré výhry odnesli nejen soutěžící, ale i diváci. Všichni si mohli vyzkoušet speciální fotbálek, kterým akci zpestřil hlavní partner soutěže Livesport. Kromě soutěžících si domů odnesly sluchátka od O2, stejně jako smartphone od společnosti Samsung i diváci. Aplikaci na prokázání věku (plnoletosti) Bank iD Plus mohli návštěvníci otestovat u občerstvení. Soutěž dále podpořili také Pronajmisito.cz a Paralelní polis.
Nezmeškejte novinky, sledujte AppParade.cz
Médiář akci podporuje jako tradiční mediální partner

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
