Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

V březnu řetězce nejvíc zlevňovaly značky Tescoma a Coca-Cola

Přinášíme další z měsíčních analýz spotřebního koše na základě slev v letácích obchodních řetězců. Spolupracujeme na nich s webem Kupi.cz, jenž letáky shromažďuje a analyzuje.

V březnu se na portálu Kupi.cz objevilo 1.070 letáků, což znamená nárůst 16,5 % oproti únoru. Akcí bylo v březnu 26.413, to je meziměsíčně o 22 % víc. V akcích byla nejčastěji zastoupena značka Tescoma a nejpromovanějším produktem byla Coca Cola.

Nejpromovanější produkty března

Nejvíc promovaným produktem měsíce března byla opět Coca Cola, stejně jako tomu bylo v únoru. Na druhé příčce bylo Pivo světlé výčepní Originál 10° Gambrinus s celkovým počtem 21 slev. Na třetím místě se umístilo Pivo Pilsner Urquell, které se posunulo z druhého místa, kde bylo v únoru.

Na čtvrtém místě skončily Hrozny bílé bezsemenné spolu s produktem Prací kapsle 3v1 Ariel. Páté místo obsadil Prací gel Persil. Na šestém místě spolu skončily Limonáda Fanta, Prací gel Ariel a Pomlázka. Na sedmém místě byla Okurka hadovka – celkem 16 slev.

Název produktu Množství Počet slev
Coca Cola 0,33 l 31
Pivo světlé výčepní Originál 10° Gambrinus 0,55 l 21
Pivo Pilsner Urquell 0,33 l 20
Hrozny bílé bezsemenné 0,5 kg 19
Prací kapsle 3v1 Ariel 56 ks 19
Prací gel Persil 40 dávek 18
Limonáda Fanta 0,33 l 17
Prací gel Ariel 70 dávek 17
Pomlázka 1 ks 17
Okurka hadovka 1 ks 16

Zdroj: Kupi.cz

Zastoupení značek v letácích

Nejčastěji promovanou značkou byla v březnu značka Tescoma, která se v předešlém měsíci vůbec v první desítce neobjevila. Nyní byla ve 144 akcích. Druhé místo obsadila značka Madeta, stejně jako tomu bylo v únoru – celkem 136 akcí. Na třetím místě se umístila značka Orion s celkovým počtem 130 slev.

Název značky Počet
Tescoma 144
Madeta 136
Orion 130
Hamé 129
Penny 108
Opavia 96
Crivit 94
Kostelecké uzeniny 83
Albert 77
Olma 74

Zdroj: Kupi.cz

Největší zvýhodnění za březen

V měsíci březnu bylo v letácích nejvíce slev v kategorii maso, uzeniny a ryby, alkohol a také sladkosti a slané snacky. V akcích bylo hodně produktů týkajících se Velikonoc (sladkosti, dekorace, alkohol atd.). Historicky nejvýhodnější akční cenu měla Kuřecí prsa s kostí 1 kilogram a to 79,90 Kč, běžná cena je 132 Kč. Další historicky nejvýhodnější akční cenu měla Kachna mražená 1 kilogram za 39,90 Kč, běžná cena je 89,90 Kč a obvyklá akce 59,90 Kč. Historicky nejvýhodnější slevu měla také Hořčice Bornier 460 gramů s cenou 39,90 Kč.

Název produktu Kategorie Obchod Množství Cena
Pivo světlý ležák 12° Ryze hořká Radegast alkohol Globus 0,5 l 11,90 Kč
Žampiony zahradní ovoce a zelenina Lidl 250 g 14,90 Kč
Hrušky ovoce a zelenina Penny Market 1 kg 24,90 Kč
Bonboniéra Pralinky Orion sladkosti a slané snacky Kaufland 144 g 19,90 Kč
Čaj ovocný Milford nealko nápoje Globus 50 g 22,90 Kč
Tyčinka cereální BIG Corny zdravá výživa Lidl 50 g 9,90 Kč
Tuňák Exclusive Franz Josef Kaiser konzervy Billa 80 g 21,90 Kč
Banány bio Nature’s Promise ovoce a zelenina Albert 1 kg 19,90 Kč
Kuřecí prsa s kostí maso, uzeniny a ryby Kaufland 1 kg 79,90 Kč
Mandle Penny zdravá výživa Penny Market 100 g 29,90 Kč
Limonáda Poctivá Vínová Poděbradka nealko nápoje Kaufland 2 l 12,90 Kč
Kachna mražená mražené a instantní potraviny Albert 1 kg 39,90 Kč
Kmotrova klobása pikantní Kmotr maso, uzeniny a ryby Penny Market 75 g 14,90 Kč
Zrnková káva Espresso Mövenpick nealko nápoje Lidl 1000 g 249,00 Kč
Tofu marinované Nature’s Promise veggie zdravá výživa Albert 100 g 9,90 Kč
Ananas Penny konzervy Penny Market 565 g 24,90 Kč
Brambůrky moravské Petr Hobža sladkosti a slané snacky Kaufland 175 g 15,90 Kč
Hořčice Bornier vaření a pečení Globus 460 g 39,90 Kč

Zdroj: Kupi.cz