Nově spojené e-shopy s potravinami Košík.cz a Kolonial.cz mění v důsledku akvizice také strukturu marketingu. Skupina Mall Group, která provozovala Kolonial.cz a následně konkurenční Košík.cz koupila, se rozhodla, že bude oba e-shopy dále rozvíjet pouze pod značkou silnějšího z nich, tedy Košíku. V čele marketingu spojených e-shopů nyní stojí Ondřej Tomeš, který dřív řídil marketing Kolonialu. Pod Tomešovo vedení přešla Veronika Janštová, která do akvizice byla vedoucí marketingu Košíku. V nové podobě Košíku bude mít Janštová na starost strategii a plánování marketingových aktivit.
Tým Košíku v září definitivně opustí Barbara Isabel Pešlová, která dosud v e-shopu řídila interní PR. Košík.cz ještě za působnosti původního zakladatele a spolumajitele Jakuba Šulty komunikoval skrze PR agenturu McShakespeare. Nově si PR aktivity přebere agentura Fyi, která dlouhodobě na komunikaci spolupracuje se skupinou Mall Group.
„Pro nás je teď klíčové tlačit na kvalitu servisu, využít zkušeností, které vznikly spojením. Už teď se pracuje na zlepšení procesů ve skladu nad standard. Nechceme už, aby se stávalo, že nákup přijel pozdě nebo v něm něco bylo špatně. Pracujeme teď na dlouhodobé konkurenceschopnosti, zejména vůči kamenným obchodům,“ doplnil pro Retailek k aktuálnímu stavu po akvizici František Brož z agentury Fyi, který za spojené projekty komunikuje.
Vyhnálek končí i v dozorčí radě
V důsledku konsolidace v segmentu online supermarketů se mění nejen marketing. V Kolonialu, respektive Košíku skončí se zářím jako člen dozorčí rady i Petr Vyhnálek, který byl ještě loni jednatelem firmy a Kolonial.cz v jeho začátcích vedl. Spojení a vedení obou firem má na starosti Jan Jírovec, který byl spolu s Vyhnálkem i po něm jednatelem Kolonialu. Zároveň je šéfem celého E-commerce Holdingu skupiny Rockaway, pod níž Mall Group spadá.

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
