Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

V červnu nejvíc inzerovaly Karlovarské minerální vody

S létem vzrostla inzertní aktivita výrobce nealkoholických nápojů Mattoni, Aquila či Magnesia Karlovarské minerální vody, naopak polevila propagace rychloobrátkové zboží dosud vedoucího Unileveru. Ukazují to červnová data monitoringu mediálních investic Admosphere.

TOP 10 ZADAVATELŮ DLE CENÍKOVÉ HODNOTY REKLAMNÍHO PROSTORU, 1. - 30. 6. 2012
zadavatel (vlastník značky) ceníková hodnota reklamního prostoru v milionech Kč, zaokrouhleno
Karlovarské minerální vody 118
Henkel ČR 93
Lidl Česká republika 89
Nestlé Česko 86
T-Mobile Czech Republic 77
L’oréal Česká republika 74
Unilever ČR 72
Telefónica Czech Republic 62
Procter & Gamble Czech Republic 58
Sazka 52

Nejsilněji inzerující kategorií výrobců zboží byli v červnu výrobci osobních automobilů, za nimi producenti parfémů a toaletních přípravků, v dubnu a v květnu vedoucí.

TOP 10 KATEGORIÍ DLE CENÍKOVÉ HODNOTY REKLAMNÍHO PROSTORU, 1. - 30. 6. 2012
kategorie ceníková hodnota reklamního prostoru v milionech Kč, zaokrouhleno
Osobní automobily 317
Parfémy a toaletní přípravky 307
Bankovní a spořitelní služby 257
Nealkoholické nápoje; minerální a ostatní vody 205
Širokosortimentní prodejny a řetězce s převahou potravin 164
Mléko, mléčné výrobky a sýry 163
Léky 141
Pivo 114
Činnosti související s webovými portály 106
Kakao, čokoláda a cukrovinky 105
Zdroj: Admosphere (monitoring internetu: SPIR-Mediaresearch, tv sledovanost: ATO-Mediaresearch). Jde o ceníkovou hodnotu reklamního prostoru v tisku, v televizi, v rozhlasu, online a na venkovních nosičích, do níž nejsou promítnuty slevy ani bartery. Skutečné výdaje mohou být nižší. Bez vlastní inzerce.